• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
1

هشدار یک تاجر آمریکایی درباره سقوط رمز ارزها/ بیت‌کوین نخرید

  • کد خبر : 276949
  • 23 دی 1400 - 11:01
هشدار یک تاجر آمریکایی درباره سقوط رمز ارزها/ بیت‌کوین نخرید

اقتصادآنلاین نوشت: جف گاندلاچ (Jeff Gundlach)، سرمایه گذار و تاجر آمریکایی، انتظار رکود اقتصادی در سال جاری را دارد و توصیه می‌کند که از خرید بیت‌کوین پرهیز کنید. جف گاندلاچ، مدیر عامل Doubleline Capital، در رابطه با احتمال رکود اقتصادی در اواخر سال ۲۰۲۲ هشدار داده است. وی همچنین توصیه کرده است که از خرید […]

  • اقتصادآنلاین نوشت: جف گاندلاچ (Jeff Gundlach)، سرمایه گذار و تاجر آمریکایی، انتظار رکود اقتصادی در سال جاری را دارد و توصیه می‌کند که از خرید بیت‌کوین پرهیز کنید.

    جف گاندلاچ، مدیر عامل Doubleline Capital، در رابطه با احتمال رکود اقتصادی در اواخر سال ۲۰۲۲ هشدار داده است. وی همچنین توصیه کرده است که از خرید بیت‌کوین در سطح قیمتی فعلی خودداری کنید، شاید تا ۲۵۰۰۰ دلار هم ریزش داشته باشد.

    دیدگاه جف گاندلاچ، میلیاردر مشهور به "پادشاه اوراق قرضه" درباره رکود اقتصادی، بیت‌کوین و افزایش نرخ‌بهره توسط فدرال رزرو به شرح زیر است:

    – وی در مصاحبه‌ای با یاهو فایننس که در روز شنبه منتشر شد، در مورد رکود اقتصادی در اواخر سال جاری هشدار داد. او همچنین در مورد اینکه آیا سرمایه‌گذاران باید بیت‌کوین بخرند یا خیر، اظهار نظر کرد.

    – گاندلاچ در شرکت سرمایه‌گذاری Doubleline Capital، بیش از ۱۳۷ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) دارد. وی پس از اینکه در سال ۲۰۱۱ روی جلد مجله باررون با عنوان "پادشاه باند جدید" ظاهر شد، از آن موقع به بعد به او "باند پادشاه" (Bond King) هم می‌گویند و کانون سرمایه‌گذار نهادی، وی را در سال ۲۰۱۳ به عنوان "مدیر پول ساز" همچنین بلومبرگ در سال‌های ۲۰۱۲، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶، جف گاندلاچ را به عنوان یکی از پنجاه شخصیت تأثیرگذار معرفی کرد. طبق گزارش فوربس، دارایی خالص گاندلاچ در حال حاضر ۲.۲ میلیارد دلار است.

    – در پاسخ به سوالی که از او پرسیده شد؛ "آیا در سال ۲۰۲۳ رکودی وجود خواهد داشت یا خیر؟" گفت: "من فکر می کنم بازار اوراق قرضه در حال حاضر به اندازه کافی، شاخص رکود را نشان می‌دهد که وقوع آن تا سال ۲۰۲۳ بسیار محتمل به نظر می‌رسد." همچنین افزود که "فکر نمی‌کنم بسیاری از مقامات فدرال رزرو، اقتصاددانان و سرمایه‌گذارن از این واقعیت که اقتصاد همچنان با نرخ‌های بهره پایین‌ و پایین‌تر پیش برود، قدردانی کنند، بنابراین گمان می‌کنم که فدرال رزرو باید حداقل چهار دوره، نرخ بهره را افزایش دهد که نتیجه‌ی آن سیگنال‌های رکودی جهانی و همه‌گیر خواهد بود"

    وی هشدار داد: "مطمئناً احتمال اینکه در اواخر سال ۲۰۲۲ رکود اقتصادی ایجاد شود، غیرصفر است."

    روز دوشنبه، جیمی دیمون (Jamie Dimon)، مدیر عامل جی پی مورگان، گفت که فدرال رزرو ممکن است مجبور شود نرخ بهره کوتاه مدت را بیش از چهار بار در سال جاری افزایش دهد. وی افزود که "این امکان وجود دارد که تورم بدتر از آن چیزی باشد که مردم فکر می کنند. من شخصاً تعجب می‌کنم اگر امسال (نرخ بهره کوتاه مدت) فقط چهار افزایش داشته باشد." در واقع ایشان انتظار تعداد دفعات بیشتری را دارند.

    – در اوایل این ماه، یک استاد مالی در دانشکده وارتون از دانشگاه پنسیلوانیا، در مورد تورم هشدار داد و پیش‌بینی کرد که فدرال‌ رزرو نرخ‌ها را «بسیار بیشتر از آنچه بازار انتظار دارد» افزایش خواهد داد.

    در مورد بیت کوین، گاندلاچ تاکید کرد که این رمز ارز «برای سفته بازان» است. او با استناد به تغییرات اخیر قیمت BTC، اظهار داشت: "در حال حاضر، توصیه می‌کنم از خرید بیت‌کوین خودداری کنید، شاید بشود که آن را با ۲۵۰۰۰ دلار هم بخرید."

    – وی با اشاره به اینکه او هرگز صاحب بیت‌کوین نشده است، اعتراف کرد: "سرمایه‌گذاری روی بیت‌کوین در DNA من نیست." در ادامه گاندلاچ توضیح داد: "اوراق قرضه با فرهنگ محتاطانه‌ی من سازگار است. من اصلاً یک سرمایه‌گذار لحظه‌ای (نوسان‌گیر) نیستم، در واقع یک سرمایه‌گذار ضد سفته‌بازی هستم، فکر می‌کنم بیت‌کوین فقط برای سرمایه‌گذاران نوسان‌گیر مناسب است.»

    ۲۲۳۲۲۵

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=276949

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم