نماد سایت پول بانک

نمایشگاه ایران اگروفود ۲۰۲۴ با حضور رئیس سازمان توسعه تجارت ایران افتتاح شد

  • سی و یکمین نمایشگاه ایران اگروفود ۲۰۲۴ با حضور رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

    به گزارش سایت خبری تحلیلی پول بانک، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته، صبح امروز شنبه 19 خردادماه 1403، با حضور مهدی ضیغمی معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

    بنا به این گزارش، ایران آگروفود ۲۰۲۴ با مشارکت ۸۰۰ شرکت داخلی و ۱۳۶ مشارکت کننده خارجی از کشور‌های اتریش، اسپانیا، ترکیه، چین، ایتالیا، آلمان، دانمارک و هند ۱۹ تا ۲۲ خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

    علاقه مندان به بازدید از این رویداد می‌توانند از امروز تا ۲۲ خرداد ماه و از ساعت ۸ الی ۱۵ در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸_۹، ۱۸، سری ۲۵، ۲۷، ۳۱ آ، ۳۱ب، ۳۵، ۳۸، ۳۸آ، ۳۸ب، ۴۰، ۴۰آ، ۴۱، ۴۱ ب، ۴۴_۱، ۴۴_۲، و فضای باز سالن‌های یاد شده از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ایران آگروفود بازدید نمایند.

    پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی ایران آگروفود، از امروز نیز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

    در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه ۱۳ شرکت دانش‌بنیان به معرفی محصولات و توانمندی‌های خود در حوزه صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته می‌پردازند.

    هماهنگی برای حضور و بازدید مسئولان کشور و هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی و همچنین برگزاری جلسات مذاکرات تجاری با مشتریان بزرگ، بخشی از خدماتی است که در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی به این شرکت‌ها ارائه می‌شود.

    گفتنی است، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ایران آگروفود؛ صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته (iran agrofood ۲۰۲۴) ،از ۱۹ لغایت 22  خرداد 1403، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

    خبرنگار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل