• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

نشست خبری سمینار سیستم سازی و تیم سازی در کسب و کار برگزار شد

  • کد خبر : 278992
  • 29 دی 1400 - 23:58
نشست خبری سمینار سیستم سازی و تیم سازی در کسب و کار برگزار شد

پول بانک: نشست خبری سمینار سیستم سازی و تیم سازی در کسب و کار، با حضور عماد چابک موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ دی ام روم و هادی شریفی موسس شرکت رسانه ای رپورتاژ ادز برگزار شد.

  • نشست خبری سمینار سیستم سازی و تیم سازی در کسب و کار، با حضور عماد چابک موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ دی ام روم و هادی شریفی موسس شرکت رسانه ای رپورتاژ ادز برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نشست خبری سمینار سیستم سازی و تیم سازی در کسب و کار، با محوریت رشد تیم ها و استارتاپ ها، عصر امروز سه شنبه 28 دی ماه 1400، با حضور عماد چابک موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ دی ام روم و هادی شریفی موسس شرکت رسانه ای رپورتاژ ادز و جمعی از اصحاب رسانه، در محل آکادمی دیجیتال مارکتینگdmroom  برگزار شد.

    بنا به این گزارش، در این رویداد متخصصین سئو، تولید محتوا و علاقه مندان به کسب و کارهای اینترنتی دور هم جمع خواهند شد تا از تجربیات خود در این حوزه صحبت کنند.

    عماد چابک، موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ دی ام روم

    عماد چابک، موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ دی ام روم، در این نشست خبری اظهار داشت: از برگزاری این سمینار، دو هدف مهم را دنبال می کنیم: ابتدا انتقال تجربه به کمک پنل‌های آموزشی توسط افراد فعال و متخصص حوزه وب در جهت سیستم سازی و تیم سازی و سپس دور هم جمع کردن این اساتید برای دیدار با علاقه‌مندان.

    وی ادامه داد: در این سمینار سعی شده است با حضور فعالان اکو سیستم تجربیات به دست آمده در سال‌های گذشته با توجه به وجود بحران کرونا و اجبار دورکاری برای کسب و کارها به بررسی چالش این حوزه پرداخته شود.

    موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ دی ام روم افزود: این چالش‌ها تجربیات متفاوتی را برای مدیران کسب و کارها داشته است که در این سمینار سعی خواهد شد به بررسی چالش‌ها و راه حل مشکلات پرداخته شود.

    چابک، خاطر نشان کرد: مطمئنا الگوی درست تیم سازی و سیستم سازی می‌تواند چابک بودن کسب و کارها برای مقابله با بحران‌ها را همراه داشته باشد.

    موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ دی ام روم، در پایان سخنان خود، اظهار داشت: وقتی تیم‌سازی به درستی انجام شود، می‌توان گفت یک کسب‌و‌کار شکل گرفته و حالا وقت سیستم سازی در کسب‌و‌کارها است.

    این گزارش می افزاید: آغاز این سمینار با سخنرانی عماد چابک موسس آکادمیDmroom  متخصص سئو و فروش اینترنتی با سابقه‌ اجرای بیش از ۱۶۰ پروژه دیجیتال مارکتینگ و آموزش سئو به بیش از 1000 مهارت‌آموز شروع خواهد شد. ایشان در این سمینار، از تجربیاتش در رابطه با تیم‌سازی و سیستم‌سازی خواهد گفت.

    در برنامه این سمینار، دو پنل آموزشی گنجانده شده است:

    پنل اول با نام تیم سازی در سئو با حضور محسن طاووسی، بابک بنیادی، عماد چابک و سهیل عباسی می‌باشد که به تبادل نظر در مورد تیم سازی در سئو خواهد پرداخت.

    در پنل دوم که با موضوع سیستم سازی در کسب و کار ادامه خواهد داشت، رضا شیرازی، سعید حسینی، رضا حسینی راد و مهران منصوری فر در مورد سیستم سازی کسب و کارها و ارائه تجربیات خود در این حوزه خواهند پرداخت.

    در ادامه با عکس یادگاری و شبکه سازی بین حاضرین، این سمینار پایان خواهد یافت.

    یادآوری می شود، این رویداد با حمایت آکادمی dmroom، تریبون، ژاکت، رپورتاژ ادز، پیارینو، آیو، محتوا مارکتینگ و رنک فایند برگزار می ‌شود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد می‌توانید به آدرس اینترنتی https://dmroom.co  مراجعه نمایید.

    گفتنی است، سمینار سیستم سازی و تیم سازی در کسب و کار، با محوریت رشد تیم ها و استارتاپ ها، روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه 1400، از ساعت 15 تا 19، در سالن بین المللی نور دانشگاه الزهرا تهران برگزار خواهد شد.

    خبر، عکس و فیلم: کوروش جم

    تصاویر نشست خبری

    فیلمهای ویدئویی نشست خبری

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=278992

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم