نماد سایت پول بانک

مهندس جمیلی در آیین اختتامیه دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان: توجه به علوم پایه یکی از مبانی رشد کشورهای توسعه یافته است

  • رئیس هیات امنای بنیاد نیکوکاری جمیلی گفت: تقویت روحیه کارتیمی و نظم پذیری از جمله فوایدی بود که شرکت کنندگان در جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان بویژه در مرحله استارت آپ ویکند سه روز در دانشگاه تهران از آن بهره مند شدند.

    به گزارش خبرنگار حوزه عمومی پول بانک، آیین اختتامیه دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، عصر امروز چهارشنبه 7 آذر ماه 97، با حضور دکتر منصور غلامی  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران، دکتر محمد کمره ای رئیس هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران و رئیس دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان٬ مهندس ابراهیم جمیلی رئیس هیئت‌ امنا بنیاد نیکوکاری جمیلی و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان و جمعی از اساتید٬ مدیران٬ فرهیختگان٬ مبتکرانْ دانشجویان و اصحاب رسانه٬ در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار گردید.

    مهندس ابراهیم جمیلی، رئیس هیات امنای بنیاد نیکوکاری جمیلی و رئیس شورای سیاستگذاری دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

    مهندس ابراهیم جمیلی، در آیین اختتامیه دومین جشنواره دانشمندان و اندیشمندان جوان گفت: توجه به علوم پایه یکی از مبانی رشد کشورهای توسعه یافته است و به همبن علت، جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برای حمایت از رشته های علوم پایه راه اندازی شد.

    وی اظهار داشت: علاوه بر توجه خاص به علوم پایه، آشنا ساختن جوانان خلاق کشور با بخش خصوصی و کارآفرینی، از دیگر اهداف راه انداری جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان بوده است.

    رئیس هیات امنای بنیاد نیکوکاری جمیلی٬ در پایان سخنان خود گفت: تقویت روحیه کارتیمی و نظم پذیری از جمله فوایدی بود که شرکت کنندگان در جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان بویژه در مرحله استارت آپ ویکند سه روز در دانشگاه تهران از آن بهره مند شدند.

    دکتر محمد کمره ای، رئیس هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران و رئیس دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

    دکتر محمد کمره ای، در آیین اختتامیه دومین جشنواره دانشمندان و اندیشمندان جوان گفت: صاحبان ۵۷۰ ایده برای حضور در این جشنواره ثبت نام کرده بودند.

    وی ادامه داد: از میان ۴۵ ایده که وارد مرحله داوری کسب و کار در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران شد، درنهایت ۶ ایده به عنوان برگزیده نهایی و ۴ ایده به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

    رئیس هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران٬ در پایان سخنان خود افزود: پارک علم و فناوری دانشگاه تهران امکانات و فضای استقرار را برای ایده های برگزیده فراهم خواهد کرد تا صاحبان این ایده‌ها با استفاده از اعتبار پژوهشی بنیاد نیکوکاری جمیلی به عنوان موسس این جشنواره، بتوانند محصولات تجاری قابل ارائه به بازار تولید کنند.

    بنا به این گزارش٬ در آیین پایانی دومین جشنواره اندیشمندان جوان٬ از میان ۵۰۰ اثر دریافتی، ۱۰ ایده برتر معرفی و قدردانی شد.

    دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان٬ در ساعات پایانی مراسم٬ در تالار علامه امینی دانشگاه تهران حضور پیدا کرد و با دعوت از اساتید دانشگاه و هیات داوران جشنواره به جایگاه٬ جوایز برترین های دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان را اهداء نمود.

    گفتنی است٬ دومین جشنواره دانشمندان جوان٬ شامگاه چهارشنبه ۷ آذر ماه٬ با اعلام و تجلیل از ایده های برتر٬ در تالار علامه امینی دانشگاه تهران به کار خود پایان داد.

    خبرنگار: محسن امینی راد

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل