• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

مرغ را با این قیمت بخرید

  • کد خبر : 319972
  • 13 خرداد 1402 - 9:26
مرغ را با این قیمت بخرید

مرغ را با این قیمت بخرید به گزارش منیبان، مسعود امراللهی مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید خبرنگاران از مراکز عرضه مرغ در تهران گفت: مرغ به اندازه کافی در تهران وجود دارد و دغدغه اکنون ما آن است که این محصول با قیمت مصوب به دست […]

  • مرغ را با این قیمت بخرید

    به گزارش منیبان، مسعود امراللهی مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید خبرنگاران از مراکز عرضه مرغ در تهران گفت: مرغ به اندازه کافی در تهران وجود دارد و دغدغه اکنون ما آن است که این محصول با قیمت مصوب به دست مصرف‌کنندگان برسد.

    وی افزود: بر اساس مشاهدات میدانی، واحدهای زیادی در تهران وجود دارند که مرغ را با قیمت مصوب به دست مصرف‌کنندگان می‌رسانند اما برخی از واحدها با وجود آنکه تابلوی ۷۳ هزار تومان برای هر کیلوگرم مرغ را نصب کرده‌اند آن را با قیمت‌های دیگری به دست مصرف کنندگان می‌رسانند.

    مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: با بازرسی‌های انجام شده با واحدهایی که مرغ را بالاتر از نرخ مصوب به فروش برسانند برخورد شده است که این اتفاق در واحدهای خرده‌فروشی و عمده‌فروشی بوده است و نظارت‌های ما کماکان در روزهای آینده نیز وجود دارد.

    امراللهی تصریح کرد: فروشندگان مرغ در سطح خرده و عمده موظف به ارائه فاکتور به خریداران هستند و در صورتی که افراد از ارائه فاکتور خودداری کنند مردم می‌توانند این تخلف را به سامانه ۱۲۴ یا شماره پیامک ۳۰۰۰۸۱۳۶ اطلاع دهند.

    وی یادآور شد که در حال حاضر قیمت مرغ در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۷۱ هزار تومان و دو هزار تومان زیر قیمت مصوب است و این محصول در خرده‌فروشی‌های سطح تهران با قیمت ۷۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

    مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در ارتباط با گلایه برخی از فروشندگان مرغ در ارتباط با عدم تامین کافی یا به موقع مرغ در میدان بهمن (محل عرضه مرغ به صورت عمده در تهران) گفت: افرادی که از ساعت ۷ صبح در میدان بهمن حضور داشته باشند می‌توانند برای واحدهای صنفی خود مرغ تهیه کنند.

    امراللهی افزود: در صورتی که واحد صنفی مرغ را از میدان بهمن با قیمت مصوب یا از واسطه‌ها با قیمت بالاتری خریداری کند تنها مجاز است که آن را با قیمت مصوب عرضه کند.

    وی گفت: در صورتی که مرغ‌‌فروشی‌ها با گرانفروشی این محصول مواجه شوند آن را باید به شماره ۱۲۴ یا شماره پیامک ۳۰۰۰۸۱۳۶ اطلاع دهند.

    مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی تصریح کرد: روزانه ۱۲۰۰ تن مرغ در استان تهران توزیع می‌شود که مصرف روزانه تهران ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ تن است.

    امراللهی گفت: در سایر استان‌ها مرغ تنها با قیمت مصوب اجازه فروش دارد که هماهنگی تامین و توزیع آن بر اساس مباشران تعیین شده در استان با دقت صورت می‌گیرد و در شهرستان‌ها از طریق همین سامانه می‌توانند تخلفات احتمالی را گزارش دهند.

    وی یادآور شد: تنها مرکز عرضه مصوب مرغ در شهر تهران میدان بهمن و در سایر شهرستان‌ها نیز مرکز عمده‌فروشی تعیین و به واحدهای آنها اعلام شده است.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=319972

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم