• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

مدیرعامل ریپل: شکایت کمیسیون بورس تاثیری روی فعالیت این شرکت در آسیا ندارد

  • کد خبر : 196853
  • 16 اسفند 1399 - 10:00
مدیرعامل ریپل: شکایت کمیسیون بورس تاثیری روی فعالیت این شرکت در آسیا ندارد

مدیرعامل ریپل گفت که فعالیت‌های این شرکت در منطقه آسیا و اقیانوسیه تحت تأثیر مشکلات کنونی ناشی از شکایت نهادهای نظارتی در ایالات متحده آمریکا قرار نگرفته است.
به گزارش کوین تلگراف، شرکت ریپل اگرچه در..

  • مدیرعامل ریپل گفت که فعالیت‌های این شرکت در منطقه آسیا و اقیانوسیه تحت تأثیر مشکلات کنونی ناشی از شکایت نهادهای نظارتی در ایالات متحده آمریکا قرار نگرفته است.

    به گزارش کوین تلگراف، شرکت ریپل اگرچه در میانه یک دعوی حقوقی ۱.۳ میلیارد دلاری توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) گرفتار شده است، اما به نظر نمی‌رسد این مسئله تأثیری بر کسب‌وکار این شرکت گذاشته باشد.

    برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، روز جمعه در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز فاش کرد که کسب‌وکار این شرکت در آسیا و اقیانوسیه هیچ آسیبی از شکایت SEC ندیده است. او گفت:

    این [دادخواست]، فعالیت در ایالات متحده را با مانع مواجه کرده، اما واقعاً تأثیری بر فعالیت ما در آسیا و اقیانوسیه نگذاشته است.

    SEC در دسامبر سال ۲۰۲۰ شرکت ریپل و مدیران اصلی آن را متهم به نقض قوانین اوراق بهادار در فروش توکن‌های XRP از سال ۲۰۱۳ کرد.

    گارلینگهاوس نبود هیچ‌گونه عواقبی برای این شرکت در آسیا و اقیانوسیه را ناشی از وضعیت خوب آن در ارتباط با نهادهای تنظیم مقررات در این منطقه دانست. او اظهار داشت:

    ما توانسته‌ایم به رشد کسب‌وکارمان در آسیا و ژاپن ادامه بدهیم، چراکه در این بازارها شفافیت مقرراتی داشته‌ایم.

    درواقع، ژاپن و سایر کشورهای آسیا و اقیانوسیه از گذشته برای ریپل و XRP مطلوب بوده‌اند. ریپل حتی سرمایه‌گذاری مشترکی با شرکت ژاپنی «SBI Holdings» برای تشکیل «SBI Ripple» دارد. این شرکت سرمایه‌گذاری مشترک در مرکز پروژه‌های متعددی قرار گرفته که هدفشان ایجاد یک کریدور پرداخت در آسیا است که از ریپل قدرت گرفته باشد.

    شرکت پرداخت بلاک چینی ریپل در مارس ۲۰۲۰ با امضای شراکتی با یک گروه فناوری امور مالی تایلندی به نام دی‌مانی (DeeMoney) نفوذ خود را در جنوب شرق آسیا افزایش داد.

    گارلینگهاوس همچنین تأثیر حذف یا توقف معاملات توکن XRP در صرافی‌های آمریکایی را ناچیز دانست. طبق گفته مدیرعامل ریپل، بیش از ۲۰۰ پلتفرم در سراسر جهان جفت‌ارزهای XRP را همچنان در فهرست خود دارند.

    علاوه بر صرافی‌های ارز دیجیتال در ایالات متحده، مدیران دارایی و صندوق‌های ارز دیجیتال مانند بیت وایز (Bitwise) و گری اسکیل (Grayscale) نیز دارایی‌های XRP خود را نقد کرده‌اند.

    رئیس ریپل در ماه دسامبر فاش کرد که تنها ۵ درصد از مشتریان این شرکت ساکن آمریکا هستند. گارلینگهاوس حتی پیش از آن نیز اظهار داشته بود که این شرکت انتقال به خارج از ایالات متحده را درصورت بهبود نیافتن شرایط نظارتی بررسی می‌کند.

    در همین حال، گارلینگهاوس و کریس لارسن، رئیس اجرایی ریپل، هر دو اقدام به ثبت دادخواست‌های جداگانه برای مختومه کردن پرونده شکایت SEC کرده‌اند. وکلای هر دو می‌گویند که شبکه اجرای جرایم مالی وزارت خزانه‌داری آمریکا قبلاً XRP را به‌عنوان یک ارز مجازی طبقه‌بندی کرده است.

    مدیرعامل ریپل: شکایت کمیسیون بورس تاثیری روی فعالیت این شرکت در آسیا ندارد

    در این باره بیشتر بخوانید

    • خزانه‌داری بریتانیا: ریپل، بیت کوین و اتریوم اوراق بهادار نیستند
    • گری اسکیل صندوق سرمایه‌گذاری ریپل را منحل کرد
    • ریپل: به ما بگویید چرا XRP اوراق بهادار است و اتر نیست!
    • ریپل و کمیسیون بورس به توافق نرسیدند؛ روند دادرسی به‌زودی آغاز می‌شود
    • از مانی‌گرام در ارتباط با همکاری با ریپل شکایت شد

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=196853

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم