نماد سایت پول بانک

محمودی در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق: « خدمات برتر، تعهد و پابندی به اخلاق » شعار جدانشدنی شرکت وسپار صنعت است

  • مدیرعامل شرکت وسپار صنعت گفت: شرکت وسپار صنعت، با بیش از ۱۵ سال سابقه ی درخشان در زمینه ی تامین و‌ واردات در حوزه ی ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی و الکتروموتور و پمپ های هیدرولیک پنوماتیک فعالیت می کند.

     به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پول بانک، سهیلا محمودی مدیرعامل شرکت وسپار صنعت، عصر روز جمعه ٢۶ آبان ماه  1402، در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق، با خبرنگار اقتصادی رسانه ما، در سالن خلیج پارس – محل‌ دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به گفتگو نشست.

    سهیلا محمودی، مدیرعامل شرکت وسپار صنعت

    سهیلا محمودی، مدیرعامل شرکت وسپار صنعت، در ابتدای این گفتگو بیان داشت: شرکت وسپار صنعت، با بیش از ۱۵ سال سابقه ی درخشان در زمینه ی تامین و‌ واردات در حوزه ی ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی و الکتروموتور و پمپ های هیدرولیک پنوماتیک فعالیت می کند.وی افزود: این خدمات تامین، شامل تمامی برندهای شناخته شده اروپایی (Siemens, IFM, Fluk,ABB, E+H,Schnider, Yukogawa, Fisher, Parker,Wika) و همچنین تامین قطعات ماشین‌الات با برندهای  CAT, Perkins, SKF  ,Volvo penta   از سوی کشورهای چین، دبی، ترکیه، آلمان و غیره می باشد.

    مدیرعامل شرکت وسپار صنعت، در ادامه گفت: این مجموعه در تلاش است تا تمامی قطعات صنعتی مورد نیاز این صنایع را در ایده آل ترین زمان ممکن و مطابق با در خواست آنها، تامین نماید.

    محمودی، در ادامه تعدادی از شرکتهای طرف قرارداد‌ شرکت وسپار صنعت را بدین شرح اعلام نمود:

    مدیریت تولیدی برق شریعتی مشهد 

    مدیریت تولیدی برق بیستون 

    شرکت فرمان خودرو سپاهان 

    شرکت لاستیک سازی کویر تایر 

    شرکت لاستیک سازی پارس 

    کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی 

    کشت و صنعت نیشکر دعبل خزایی 

    و… 

    مدیرعامل شرکت وسپار صنعت، در پایان سخنان خود، « خدمات برتر، تعهد و پابندی به اخلاق » را شعار جدانشدنی شرکت وسپار صنعت اعلام نمود و خاطرنشان کرد: این مجموعه با تمام خود آماده ارائه ی خدمات خدمات ارزنده به تمام مشتریان گرانقدر می باشد.

    پل ارتباطی مشتریان با شرکت وسپار صنعت:

    آدرس: تهران – سه راه افسریه – شهرک مسعودیه – بلوار قائم – ترکاشوند – پلاک ۴۰۹ – واحد ۱

    تلفن تماس: 36640183 – 021

    بنا به این گزارش، آیین افتتاح بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق و نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق، روز سه شنبه ٢٣ آبان ١۴٠٢، با حضور دکتر علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، برخی وزرا و سفرای خارجی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، رئیس سندیکای صنعت برق، فعالان و متخصصان صنعت برق کشور، در سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

    گفتنی است، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق، به مدت ۴ روز، از روز سه شنبه ٢٣ تا ٢۶ آبان ماه ۱۴۰۲ و ساعت بازدید ٨ صبح تا ١۶ عصر، با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی، در محل‌ دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید.

    عکس و خبر: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل