نماد سایت پول بانک

مباحث روانشناسی در میان زوج های جوان

فهرست محتوا

  • در قرار ملاقات عاشقانه چه بگوییم؟ چطور رفتار کنیم؟ چطور لباس بپوشیم؟ باید چه آدابی را رعایت کنیم؟ چیکار کنیم که قرار ملاقات موفق و مثبتی داشته باشیم ؟! این ها سوالاتی هستند که  در این مطلب سعی شده به آنها جواب داده شود.

    برای یک قرار ملاقات عاشقانه خوب و عالی چه کنیم؟

    اولین قرارها همیشه در خاطر انسان ها باقی می مانند، هم هیجان انگیز هستند و هم پر از استرس و اضطراب.

    چی بپوشیم؟

    چه برای نوشیدن یک قهوه معمولی باشد یا صرف یک شام رسمی، این چند پیشنهاد به شما کمک می‌کند تا جایی که ممکن است بهتر ظاهر شوید.

    در یک قرار ملاقات عاشقانه چگونه رفتار کنیم؟

    علائم هشدار را نادیده نگیرید

    اگر طرف ‌مقابل جایی که قرار داشتید جاضر نشد این یک علامت هشدار است. اگر اجازه نداد که به خانه‌اش زنگ بزنید، یک علامت هشدار دیگر است. علامت‌های هشدار زیادی وجود دارد که ممکن است وسوسه شوید نادیده‌شان بگیرید، مخصوصاً اگر دوست داشته باشید که آن رابطه را پیش ببرید. بااینکه نباید بدون شواهد و مدارک کافی زود با اولین مشکل قضاوت کنید، اما اگر این رفتارها تکرار شود دیگر قابل توجیه نیستند. زود با این مشکلات برخورد کنید و وقتتان را هدر ندهید.

     

     

     

    اولین قرار ملاقات عاشقانه همیشه در ذهن شما باقی خواهد ماند، بنابراین بهتر است به اندازه کافی از آن لذت ببرید و سعی کنید راحت باشید. بگذارید خاطره خوبی از این قرار در ذهن شما باقی بماند، پس با استرس های زیادی و اضطراب این خاطره را خراب نکنید.

    منبع: مجله تصویر زندگی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل