• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

قائم‌مقام وزیر صمت: توزیع کالا‌های مورد نیاز مردم بی‌وقفه ادامه دارد

  • کد خبر : 94615
  • 08 فروردین 1399 - 9:51
قائم‌مقام وزیر صمت: توزیع کالا‌های مورد نیاز مردم بی‌وقفه ادامه دارد

قائم‌مقام وزیر صمت با تاکید بر اینکه تولید و توزیع کالا‌های اساسی و اقلام ضروری مردم بی‌وقفه ادامه دارد، گفت: کار و تولید تعطیل پذیر نیست. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شاتا، حسین مدرس خیابانی با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی به مردم در حوزه تامین کالا‌های اساسی و تامین اقلام ضروری مورد نیاز در ایام اعمال محدودیت‌های تردد مرتبط با شیوع ویروس کرونا از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: کار و تولید تعطیل‌پذیر نیست و بر این اساس، موضع رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت بر ادامه فعالیت واحد‌های تولیدی از جمله خودروسازان، تولیدکنندگان فولاد، صنایع معدنی و واحد‌های تولیدکننده موادغذایی و اقلام شوینده و بهداشتی مورد نیاز مردم است.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در حوزه تولید اقلام پرمصرف از جمله مواد شوینده و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و صنایع غذایی، مقرر گردیده تا تولیدکنندگان با ایجاد شیفت کاری مضاعف، تامین نیاز‌های مردم را به سرعت انجام دهند؛ ضمن اینکه در حوزه حمل و نقل اقلام غذایی و شوینده و نیز تامین مایحتاج مردم، هیچ گونه تعطیلی یا وقفه‌ای در کار نیست و هماهنگی‌های ل..

  • قائم‌مقام وزیر صمت با تاکید بر اینکه تولید و توزیع کالا‌های اساسی و اقلام ضروری مردم بی‌وقفه ادامه دارد، گفت: کار و تولید تعطیل پذیر نیست.

    قائم‌مقام وزیر صمت: توزیع کالا‌های مورد نیاز مردم بی‌وقفه ادامه دارد – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شاتا، حسین مدرس خیابانی با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی به مردم در حوزه تامین کالا‌های اساسی و تامین اقلام ضروری مورد نیاز در ایام اعمال محدودیت‌های تردد مرتبط با شیوع ویروس کرونا از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: کار و تولید تعطیل‌پذیر نیست و بر این اساس، موضع رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت بر ادامه فعالیت واحد‌های تولیدی از جمله خودروسازان، تولیدکنندگان فولاد، صنایع معدنی و واحد‌های تولیدکننده موادغذایی و اقلام شوینده و بهداشتی مورد نیاز مردم است.

    قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در حوزه تولید اقلام پرمصرف از جمله مواد شوینده و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و صنایع غذایی، مقرر گردیده تا تولیدکنندگان با ایجاد شیفت کاری مضاعف، تامین نیاز‌های مردم را به سرعت انجام دهند؛ ضمن اینکه در حوزه حمل و نقل اقلام غذایی و شوینده و نیز تامین مایحتاج مردم، هیچ گونه تعطیلی یا وقفه‌ای در کار نیست و هماهنگی‌های لازم برای ادامه فعالیت این گروه به عمل آمده است.

    وی تصریح کرد: در سالی که جهش تولید نامگذاری شده، به طور قطع تولید کشور با قدرت و قوت ادامه خواهد یافت، این در حالی است که هر گونه وقفه در تولید تحت تاثیر محدودیت‌های مرتبط با شیوع کرونا برای اقلام اساسی و مایحتاج ضروری مورد نیاز مردم، ممنوع خواهد بود؛ بلکه توقف فعالیت‌ها عمدتا از جنس فعالیت‌های غیرضروری همچون گردشگری، مسافرت‌های غیرضرور، کسب و کار‌ها و مغازه‌هایی است که اقلام غیرضروری عرضه می‌کنند؛ در غیر این صورت، عرضه مواد غذایی، شوینده و بهداشتی و نیز خدمات فنی و تعمیراتی خودرو و منزل کما فی سابقه ادامه خواهد یافت.

    مدرس خیابانی تاکید کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غرف سازمان میادین میوه و تره‌بار، همچون گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

    وی بار دیگر تاکید کرد: حمل و نقل بار مرتبط با کالا‌های اساسی از بنادر در سراسر کشور بی وقفه و بدون تعطیلی ادامه خواهد یافت.

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=94615

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم