نماد سایت پول بانک

ظرفیت نصب شده نیروگاه‌های کشور به 83 هزار و 350 مگاوات رسید

  • معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان اینکه "ظرفیت نصب شده نیروگاه‌های کشور به ۸۳ هزار و ۳۵۰ مگاوات رسید"گفت: تمام تلاش صنعت برق کشور برای ارائه کار مطلوب در جهت کسب رضایت مردم است.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، همایون حائری، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در مراسم افتتاح همزمان 25 طرح بزرگ صنعت برق اظهار داشت: در کنار این پروژه‌ها و اقدام‌های سخت افزاری و نرم افزاری، ارتقای دانش کار و استفاده از فناوری‌های پیشرفته بومی هم در ذات پروژه‌ها بوده که در قالب اجرای آنها انجام شده است.

    وی از جمله این فناوری‌ها به نسل جدید توربین‌ها و ژنراتورها و سیستم‌های کنترل پیشرفته اشاره کرد و افزود: برای پیاده سازی پویش هر هفته الف ب ایران، سه منبع بزرگ انرژی بزرگ هم در کنار خود داشتیم که در انجام پروژه‌ها حرف اول و آخر را می‌زد.

    حائری تصریح کرد: منبع انرژی نخست کسب رضایت مردم بود که بزرگترین سرمایه ماست و تمام تلاش ما برای ارائه کار در جهت رضایتمندی آنان است.

    وی همکاران صنعت آب و برق، پیمانکاران و دیگر دست اندرکاران این صنعت و تامین کنندگان تجهیزات و صنایع پشتیبان را دیگر منابع انرژی صنعت برق در اجرای پروژه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های نیروگاهی جدید، ظرفیت نصب شده نیروگاه های کشور به 83 هزار و 350 مگاوات رسید.

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل