• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
3

ضرورت نهادینه ساختن فرهنگ کار و تلاش در جامعه

  • کد خبر : 239106
  • 01 تیر 1400 - 20:31
ضرورت نهادینه ساختن فرهنگ کار و تلاش در جامعه

کد خبر: 140010046
مدیرعامل بانک رفاه کارگران با تاکید بر ضرورت نهادینه ساختن فرهنگ کار و تلاش در جامعه، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات عکاسی با موضوع ” کار و اشتغال” را در این زمینه بسیار تاثیرگذار توصی..

  • کد خبر: 140010046
    مدیرعامل بانک رفاه کارگران با تاکید بر ضرورت نهادینه ساختن فرهنگ کار و تلاش در جامعه، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات عکاسی با موضوع " کار و اشتغال" را در این زمینه بسیار تاثیرگذار توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی، به سهم خود از برگزاری اینگونه مسابقات و جشنواره ها حمایت می‌کند.
    به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی با بیان این مطلب در جمع هیات داوری جشنواره عکس "کارا" افزود: برگزاری این جشنواره اقدام بسیار ارزشمندی است که به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با موضوع "کار، اشتغال و ایمنی"، انجام شد. بانک رفاه کارگران نیز سعی کرد به سهم خود در برگزاری مناسب‌تر و با کیفیت‌تر جشنواره مذکور، نقش آفرینی موثری داشته باشد.
    مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: پیش از برگزاری این جشنواره عکاسی، جشنواره کاریکاتور "کارا" را داشتیم و ضرورت دارد در تداوم این اقدامات، این جشنواره در آینده به سمت تهیه و گردآوری کلیپ های کوتاه با موضوع کار، اشتغال و ایمنی سوق داده شود.
    لله گانی به هیات داوری جشنواره عکس "کارا" اشاره کرد و گفت: هیات داوری این جشنواره از اساتید برجسته هنر عکاسی در کشور هستند و حضور آن ها در این جشنواره، سطح کیفی بالای آن را نشان می دهد.
    وی در پایان ضمن قدردانی از کسانی که با ارسال عکس در برگزاری بهینه تر و موثرتر جشنواره عکس "کارا" مشارکت کرده اند، تصریح کرد: بانک رفاه کارگران به منظور حمایت از برنامه های فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در راستای نهادینه ساختن فرهنگ کار و تلاش در جامعه، هدایایی به برگزیدگان جشنواره مذکور تقدیم خواهد کرد.

    منبع بانک رفاه

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=239106

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم