نماد سایت پول بانک

ضرورت تبیین سازوکاری برای جاماندگان سهام عدالت

  • ضرورت تبیین سازوکاری برای جاماندگان سهام عدالت

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس گفت: سهام عدالت به مثابه شیرینیِ دولت به اقشار آسیب‌پذیر است لذا انتظار است کام تمامی واجدین شرایط را با آن شیرین کند و نسبت به اصلاح لیست تخصیص این سهام اقدام شود.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص بهترین سازوکار برای حمایت از جاماندگان ثبت نام سهام عدالت در سال 85 گفت: سهام عدالت برای اقشار ضعیف جامعه است اما در سال 85 امکان ثبت نام برای بسیاری از افراد به دلیل فقر اقتصادی، اجتماعی و تحصیلی وجود نداشته، بنابراین از قلم افتاده‌اند اما اکنون دولت به آن‌ها می‌گوید در لیست ثبت نام نیستید.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سهام عدالت به مثابه شیرینی دولت به اقشار آسیب‌پذیر است، لذا انتظار است کام تمامی واجدین شرایط را با آن شیرین کند و نسبت به اصلاح لیست تخصیص این سهام اقدام و تبعیض ناروای پیش آمده هرچه سریع‌تر برطرف شود.

    جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به اینکه اکنون تعداد جاماندگان سهام عدالت مشخص نیست، اظهار کرد: جاماندگان باید از جهت اینکه جزو شمول دهک‌های پایین هستند، مورد راستی آزمایی قرار گیرند و درصورتی که تعداد آن‌ها بالا باشد، مجلس بعدی می‌تواند تصمیم‌گیری لازم را انجام دهد.

    به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه دولت توانست یکی از وعده‌های خود را محقق کند اما باید تمهیداتی اتخاذ کرد که سوء استفادکنندگان، سهام اقشار ضعیف را ارزان نخرند و مافیای دیگری شکل گیرد.

    تهدید آزادسازی حساب نشده سهام عدالت برای شاخص بورس/ پیشنهاد فروش فقط 20 درصدی سهام توسط مشمولاندولت با اصلاحیه امکان ثبت نام مجدد جاماندگان سهام عدالت را فراهم کند

    انتهای پیام/

    منبع : تسنیم نیوز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل