نماد سایت پول بانک

شباک صنعت تولیدکننده انواع در و پنجره دوجداره upvc

شباک صنعت تولیدکننده انواع در و پنجره دوجداره upvc

فهرست محتوا

  •  

    وقتی که صحبت از یک ساختمان می شود، می توان به سادگی تمام اجزای آن را تصور کرد. دیوارهایی که محکم روی ستون ها قرار گرفته اند، سنگ های نما، درب های ساختمانی و پنجره های آن! همه چیز به زیبایی قابل تصور است.

    اما تا به حال فکر کرده اید که ساخت یک ساختمان چقدر می تواند پیچیده و دشوار باشد؟ آیا می دانستید که برای ساخت تک به تک چیزهایی که شما خیلی ساده و راحت در ذهن تصور میکنید، ماه ها تلاش شده است؟ به طور کلی ساختمان سازی می تواند پروسه ی پیچیده و سختی باشد.

    در این مطلب می خواهیم در مورد یکی از اصلی ترین المان های سازه، یعنی در و پنجره صحبت کنیم و بگوییم که کدام یک از آنها برای ساختمان مناسب تر هستند. اگر نسبت به این موضوع علاقه دارید یا می خواهید اطلاعات بیشتری در این رابطه پیدا کنید، توصیه می کنیم در این مقاله از وب سایت شباک صنعت با ما همراه باشید.

    پنجره های ساختمانی

    اگر بخواهیم به یکی از اصلی ترین مراحل نازک کاری ساختمان اشاره کنیم، باید به مرحله ای که در طول آن در و پنجره نصب می شوند نیز صحبت کنیم. در و پنجره ها به عنوان اصلی ترین عنصر محافظتی منزل، از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار هستند. علاوه بر این تنوع خیلی زیادی نیز در بازار دارند. بنابراین می توانید مطابق با سلیقه و نیازتان یکی از انواع پنجره ها یا درب های ساختمانی را تهیه کنید.

    انواع پنجره های ساختمانی

    پنجره های ساختمانی را می توان در انواع سایزها و ابعاد، شکل ها، طرح ها و مدل ها خریداری کرد. علاوه بر این، جنس سازنده ی هر یک از این پنجره ها نیز تنوع خوبی دارند. برای انتخاب یک پنجره ی مناسب بهتر است نکات زیر را حتما مد نظر داشته باشید:

    توجه به تمام این نکات باعث می شود که در نهایت پنجره ی مناسبی را تهیه کنید.

    حالا با توجه به این مسئله به سراغ معرفی انواع پنجره های ساختمانی می رویم.

    پنجره های چوبی

    یکی از اصلی ترین پروفیل های سازنده ی پنجره های ساختمانی، چوب است. این محصول طبیعی و صمیمی، در جاهای مختلفی از خانه استفاده می شود، اما شاید قدیمی ترین کاربرد آن در ساخت پنجره باشد. از زمان های بسیار دور و حتی در زمانی که شیشه اختراع نشده بود، از پنجره های چوبی استفاده می شد. این پنجره ها می توانند فضای خانه را گرم و صمیمی نشان دهند و حسی از طبیعت را به خانه القاء کنند.

    البته این پنجره های چوبی در گذر زمان، دچار تغییر و تحول های بسیاری شد و طراحی های مدرنی از آن صورت گرفت. به همین دلیل است که حتی با گذشت سال ها، هنوز هم می توان از این مصالح برای ساخت پنجره های زیبا استفاده کرد.

    در واقع امروزه، پنجره های چوبی به قدری محبوبیت پیدا کرده اند که تنها عده ی کمی از افراد قادر به خرید آن می باشند. چرا که محصول لوکس و شیکی به حساب می آید.

    اگر بخواهیم یک جمع بندی کوچک راجع به پنجره های چوبی داشته باشیم باید بگوییم که:

    مزایای پنجره چوبی

    معایب پنجره چوبی

    پنجره دو جداره یو پی وی سی

    یکی از اصلی ترین پروفیل هایی که در ساخت پنجره به کار میرود، UPVC است. این محصول که اخیرا محبوبیت خیلی زیادی میان سازندگان و خریداران پیدا کرده است در واقع نوعی پلاستیک بسیار مقاوم و مستحکم است که در کارگاه های تولیدی ساخته می شود. نسل قدیمی یو پی وی سی، همان پی وی سی بود که معایبش تا حد زیادی برطرف شده و کارایی بهتری پیدا کرده است.

    به طور کلی می توان گفت که پنجره upvc مزیت های زیر دارد:

    مزایای پنجره یو پی وی سی

    معایب پنجره های UPVC

    بنابراین بسیار مهم است که حتما یک محصول با کیفیت تهیه کنید. چرا که متاسفانه محصولات تقلبی پنجره های upvc در بازار زیاد است.

    پنجره دو جداره کشویی

    اگر بخواهیم به یکی از جدیدترین مدل پنجره های دو جداره ی موجود در بازار اشاره کنیم باید از پنجره های دوجداره ی کشویی نیز نام ببریم که اخیرا محبوبیت زیادی میان ساختمان سازان پیدا کرده است. جنس اصلی این پنجره های دو جداره نیز از یو پی وی سی است. در محیط های زیادی می توان پنجره های کشویی را به کار برد و کاربردهای متفاوتی دارند.
    اصلی ترین مزیت این گونه پنجره ها در این است که جای زیادی را اشغال نمی کنند و به همین خاطر بهترین گزینه برای استفاده در محیط های کوچک به حساب می آیند.

    پنجره های کشویی را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

    اصلی ترین ویژگی این مدل پنجره های دو جداره این است که به شکل کشویی باز و بسته می شوند.

    بیشترین جایی که از این مدل پنجره ها استفاده می شود، مناطقی است که آب و هوای خنک و معتدلی دارند. به این ترتیب با باز کردن پنجره، جریان هوا به خوبی می تواند در خانه پخش شود.

    اصلی ترین نکته ای که در مورد پنجره های دو جداره کشویی باید بدانید این است که عایق سازی آن ها به اندازه ی دیگر پنجره های دو جداره مثل پنجره های لولایی نیست. به همین دلیل بهتر است از این پنجره ها در مناطقی که آب و هوای گرم و خشک یا سرد و خشکی دارند یا این که مدام در معرض خاک هستند، استفاده نشود. چرا که پنجره های کشویی قادر به جلوگیری از ورود این گرد و خاک به طور کامل نخواهند بود.

    در ضمن عایق سازی حرارتی و صوتی آن ها نیز چندان بالا نیست. بنابراین تعجبی ندارد که اگر این پنجره ها در جای درستی استفاده نشوند، کارکرد خاصی نداشته باشند.

    پنجره آلومینیومی

    درب و پنجره آلومینیومی هنوز که هنوز است به عنوان محبوب ترین پروفیل های موجود در بازار به کار می روند. این در و پنجره های آلومینیومی را می توان در جاهای مختلفی به کار برد. علاوه بر این ویژگی های فوق العاده ی این محصول باعث شده که مدام در حال بهبود و ارتقاء باشد.

    مزیت های پنجره آلومینیومی

    معایب پنجره های آلومینیومی

    جمع بندی

    در نهایت هر یک از پنجره های ساختمانی در یک محیط مناسب، می توانند بهترین کارایی را داشته باشند. شباک صنعت تولید کننده انواع در و پنجره های دو جداره، می تواند بهترین راهنمای شما برای خرید یک درب و پنجره ی مناسب ساختمانی باشید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و سوالات خود را با کارشناسان سایت در میان بگذارید.

    در نهایت امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل