نماد سایت پول بانک

زمستان سخت سهام فنرژی و سردرگمی سهامداران

نماد فنرژی
  • بر اساس نظرات کاربران در سایت سهام یاب ، حجم مبنا این سهم از 190 هزار واحد به 8 میلیون و100 هزار واحد با تصمیم ناظر افزایش پیدا کرده است و دلیل آن را رشد نامتعارف ارزش هر سهم از 11.500 ریال در اوایل آبان 1401 تا 55.000 تا اواخر تیر 1402 اعلام شده است .

    گزارش پول بانک از سهامداران این نماد بورسی حاکی از سردرگمی سهام داران بین ناظر سهم و سهام دار عمده ، یعنی صندوق آتیه بانک کشاورزی خبر می دهد و بر اساس نظرات سهام داران در کانال ها، سایت ها و گروه های بورسی ، حل گره این سهم همکاری سهام دار عمده و ارائه تعهد و صورت های مالی لازمه خواهد بود که در شش ماه اخیر قدمی برداشته نشده است .

    صندوق آتیه بانک کشاورزی ، سهام دار عمده این سهم ،در صورت عدم همکاری موجب ضرر و زیان بیشتر حال و آتیه سهام داران خواهد شد . این شرکت بورسی نمونه محرزی از عدم هماهنگی و همراهی سهام دار عمده با شرکت هست که شائبه حضور بازیگران خرد سهم با هدف سفته بازی هم در آن وجود دارد .
    نبود استراتژی و هدف گذاری مناسب و جلب نظر سهام داران و ارائه اخبار موثق به افکار عمومی ، عمده مشکل شرکت های بورسی بوده که در این بین سفته بازارن و شیادان زیادی با تجمیع سرمایه های کوچک و وعده و وعید های بسیار ، مشکلات عدیده ای برای سهام شرکت های کوچک بورسی ایجاد میکنند .
    سهام داران این سهم ، چندین بار فراخوان تجمع اعتراضی مقابل ساختمان بورس و مجلس را اعلام کرده اند و تا کنون تجمعی صورت نگرفته ، اما با کاهش بیش از حد قیمت سهام این‌شرکت و افزایش نارضایتی سهام داران پیشامد ها و تجمع های ناگواری برای سهام داران خرد قابل پیش بینی خواهد بود .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۲ رای
    خروج از نسخه موبایل