• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
1

رییس هیئت‌مدیره بانک دی: کسب سود باکیفیت و رشد درآمدهای کارمزدی، از مهم‌ترین اولویت‌های بانک دی است

  • کد خبر : 250368
  • 25 شهریور 1400 - 14:43
رییس هیئت‌مدیره بانک دی: کسب سود باکیفیت و رشد درآمدهای کارمزدی، از مهم‌ترین اولویت‌های بانک دی است

بانک دی در دو سال گذشته جهش مطلوبی در شاخص‌های عملیاتی در شبکه بانکی داشته است که نتیجه آن بهبود تصویر برند بانک نزد ذی‌نفعان بود.

  • پول بانک: بانک دی در دو سال گذشته جهش مطلوبی در شاخص‌های عملیاتی در شبکه بانکی داشته است که نتیجه آن بهبود تصویر برند بانک نزد ذی‌نفعان بود.

    به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، غلامرضا خلیل ارجمندی، رئیس هیئت‌مدیره بانک دی در نشست هم‌اندیشی با مدیران شعب سراسر کشور، خواستار بهبود ترکیب منابع بانک به نفع منابع ارزان‌قیمت و توزیع ریسک از طریق ارائه تسهیلات خرد شد.
    در این نشست که با هدف بررسی عملکرد شعب در شش ماهه ابتدایی سال جاری برگزار شد، خلیل ارجمندی عملکرد شعب را در بهبود شاخص‌های عملیاتی مناسب ارزیابی کرد و گفت: مهم‌ترین اولیت‌ها بانک دی، درآمدزایی و کسب سود باکیفیت، رشد درآمدهای کارمزدی از محل توسعه خدمات ارزی و بانکداری الکترونیک است که با اقدامات صورت گرفته در این حوزه‌ها، شاهد رشد مطلوب شاخص‌های عملیاتی هستیم.
    وی سیاست‌های اعتباری ابلاغی را مبتنی بر پتانسیل‌های بانک و نیازهای روز جامعه دانست و تصریح کرد: بر اساس پتانسیل‌های بانک، استراتژی‌ ما حرکت به سمت بانکداری خرد و ارائه تسهیلات به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است که شعب باید به‌صورت جدی در این مسیر حرکت کنند.
    ارجمندی پیاده‌سازی مدل بومی مدیریت در بانک دی را از مهم‌ترین اقدامات هیئت‌مدیره دانست و تصریح کرد: در ادوار پیش، موضوع جانشین‌پروری و تکیه بر نیروهای جوان بانک چندان موضوعیت نداشت که این مسأله یکی از مشکلات اصلی بانک در حوزه راهبری به شمار می‌آمد.
    وی ادامه داد: تیم مدیریتی فعلی با پیاده‌سازی فرایندهای جانشین‌پروری و به‌کارگیری نیروهای جوان از داخل مجموعه در جایگاه‌های مدیریتی، به سمت مدیریت بومی مبتنی بر شایستگی‌ها حرکت کرد که نتیجه آن را در کارنامه عملیاتی شعب و بهبود شاخص‌های شعب شاهد هستیم.
    رئیس هیئت‌مدیره بانک دی، صداقت با مشتری را مهم‌ترین سرمایه بانکدار دانست و ابراز امیدواری کرد نگاه مبتنی بر تکریم و احترام و رابطه صادقانه با مشتریان رکن اصلی رفتار با مشتری در شعب باشد.

    انتشار: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=250368

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم