• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

دیجی‌پی حضور شرکت‌ها و بازیگران صنعت بیمه در پلتفرم دیجی کالا را رقم زد

  • کد خبر : 305003
  • 10 مرداد 1401 - 16:57
دیجی‌پی حضور شرکت‌ها و بازیگران صنعت بیمه در پلتفرم دیجی کالا را رقم زد

دیجی‌پی، بازوی فین‌تک و اینشورتک گروه دیجی‌کالا، با همکاری  یکی از شرکت های معتبر  بیمه و با ارائه بیمه روی تجهیزات الکترونیکی فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا و ایجاد تجربه یکپارچه کاملاً آنلاین و متفاوت، به صورت رسمی، وارد صنعت بیمه شد.

  • پول بانک: دیجی‌پی، بازوی فین‌تک و اینشورتک گروه دیجی‌کالا، با همکاری  یکی از شرکت های معتبر  بیمه و با ارائه بیمه روی تجهیزات الکترونیکی فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا و ایجاد تجربه یکپارچه کاملاً آنلاین و متفاوت، به صورت رسمی، وارد صنعت بیمه شد.

    بنابر اعلام روابط عمومی دیجی‌پی، این شرکت، طی یک سال گذشته با شناخت و طراحی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب، مقدمات حضور مؤثر شرکت‌ها و بازیگران بیمه  برای ارائه این خدمت را فراهم کرده و اکنون این خدمت به طور رسمی در دسترس خریداران تجهیزات الکترونیک در پلتفرم دیجی کالا قرار گرفته است.

    گفتنی‌ست فاز آزمایشی این خدمات از دی ماه ۱۴۰۰ برای خریداران تجهیزات الکترونیک در دیجی‌کالا آغاز شده بود که با توجه به استقبال کاربران، از اواسط تیر ماه سال جاری به صورت رسمی در دسترس همه‌ی خریداران تجهیزات الکترونیک قرار گرفت.

    برای استفاده از بیمه روی کالاهای دیجیتال، مانند انواع گوشی، تبلت، کنسول بازی و لپ‌تاپ و در آینده کلیه کالاهای دیجیتال خانگی و همین طور اداری، کافی است هنگام خرید از فروشگاه دیجی‌کالا، گزینه بیمه تجهیزات دیجیتال را فعال و کالا را همراه بیمه به سبد خرید خود اضافه کنید.

    برای استفاده از بیمه‌نامه تجهیزات الکترونیکی دیجی‌پی هم در صورت بروز خسارت، کافی است ظرف مدت حداکثر پنج روز بعد از آن، از طریق تلفن، ایمیل، پنل کاربری دیجی‌پی و در آینده از طریق پنل کاربری کاربران دیجی‌کالا به راحتی به مرکز هماهنگی و رسیدگی به خسارات دسترسی پیدا و اعلام خسارت کنید.

    در گام بعدی، کارشناس مرتبط به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و وسیله دیجیتالی، جعبه و ملزومات آن را تحویل گرفته و مدارک و مستندات بیمه‌شده را بررسی می‌کند.

    در نهایت خسارات ناشی از ریسک‌های مندرج در بیمه‌نامه بدون نیاز به حضور فیزیکی بیمه‌گزار صرفا با چند کلیک ساده و بدون نیاز به هر گونه حضور فیزیکی، با در نظر گرفتن کمترین فرانشیزها و همین‌طور بدون هزینه استهلاک جبران می‌کند تا کاربردپذیری و سهولت استفاده از بیمه را برای خریداران به حداکثر برساند.

    گفتنی‌ست در تمام مراحل رسیدگی و پرداخت خسارات، بیمه‌گزار از چگونگی پیشرفت و نتایج آن مطلع خواهد شد.

    شرکت دیجی‌پی طراحی و ایجاد زیرساخت‌های خدمات‌رسانی خود در حوزه بیمه را از ارائه بیمه برای دسته‌بندی کالای دیجیتال در دیجی‌کالا آغاز کرده و به‌زودی گستره این خدمات را در چارچوب ضوابط و آیین نامه های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به صورت هوشمندانه افزایش خواهد داد تا گروه دیجی‌کالا حضور بسیار قدرت‌مندی در حوزه اینشورتک و ارائه خدمات بیمه با تجربه متفاوت و مبتنی بر تکنولوژی با اولویت هم افزایی با همه ذینفعان صنعت بیمه از جمله نمایندگان و کارگزاران، در کشور ایران داشته باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305003

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم