نماد سایت پول بانک

دکتر اثنی عشری در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری با عنوان «شهر گردشگر»: مجتمع ایران مال باعث فخر ملت ایران است

  • سخنگوی هیات امنا و مدیر روابط عمومی ایران مال گفت: مجتمع ایران مال، جایی است مانند کشور ایران که شمال آن را کوه در برگرفته و جنوب آن به دریاچه مصنوعی خلیج فارس ختم می‌شود و باعث فخر ملت ایران می باشد.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری، با عنوان «شهر گردشگر»، صبح امروز یکشنبه 4 شهریور ماه 97، با حضور دکتر علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مهندس محمد محب خدایی معاون گردشگری کشور، دکتر جمشید اثنی عشری سخنگوی هیات امنا و مدیر روابط عمومی ایران مال، علاقمندان حوزه گردشگری و جمعی از اصحاب رسانه، در «باغ ایرانی ماهان» واقع در مجتمع ایران مال تهران برگزار شد.

    دکتر جمشید اثنی عشری، سخنگوی هیات امنا و مدیر روابط عمومی ایران مال

    دکتر جمشید اثنی عشری، سخنگوی هیات امنا و مدیر روابط عمومی ایران مال، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: «مجتمع ایران مال» جایی است مانند کشور ایران که شمال آن را کوه در برگرفته و جنوب آن به دریاچه مصنوعی خلیج فارس ختم می‌شود و باعث فخر ملت ایران است.

    وی ادامه داد: ایجاد زمینه های تعامل میان ارگان‌های دولتی و بخش‌های خصوصی در شاخه گردشگری، شناسایی مشکلات، موانع و نقاط قوت و ضعف موجود در این حوزه و ارتقای جایگاه این صنعت در میان مسئولان دولتی و مردم از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    سخنگوی هیات امنا و مدیر روابط عمومی ایران مال، در پایان سخنان خود گفت: هتل ها، مراکز اقامتی و سیاحتی، موسسات مالی و بانکی و بیمه‌ها، مراکز آموزش هتلداری، نشریات تخصصی و صنایع بالادستی و پایین دستی مرتبط با این بخش از ارگان‌ها و نهادهای دخیل در این نمایشگاهند که در این ایام توانمندی ها و دستاورد های خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت .

    بنا به این گزارش، نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد سرمایه گذاری گردشگری، صبح امروز در مجتمع ایران مال، با حضور علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد و تا سه روز ادامه خواهد داشت.

    این گزارش می افزاید، به گفته سخنگوی هیئت مدیره ایران مال، برای ساخت این مرکز، 44 میلیون نفر روز کار صرف شده است و به ادعای وی تخمین زده می شود که پس از راه اندازی کامل مجموعه، به طور میانگین، ماهانه 6 میلیون بازدید کننده داشته باشد.

    گفتنی است، نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری (شهر گردشگر)، از تاریخ ۴ شهریور ماه ۱۳۹۷ لغایت ۷ شهریور، از ساعت ده صبح تا هفت بعدازظهر، پذیرای بازدید کنندگان است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به مجتمع نمایشگاهی بازار بزرگ ایران ( ایران مال) واقع در انتهای بزرگراه شهید همت غرب، اتوبان شهید خرازی، از آن بازدید نمایند.

    خبرنگار: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل