• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

دوج کوین چقدر برای زنده‌کردن رویای یک دلاری شانس دارد؟ کارشناسان پاسخ می‌دهند

  • کد خبر : 304808
  • 05 مرداد 1401 - 8:57
دوج کوین چقدر برای زنده‌کردن رویای یک دلاری شانس دارد؟ کارشناسان پاسخ می‌دهند

در حالی که دوج کوین در طول ماه‌های گذشته بخش اعظمی از ارزش خود را از دست داده است، برخی از سرمایه‌گذاران به‌خاطر نفوذی که این میم کوین میان جامعه ارزهای دیجیتال پیدا کرده است، همچنان آینده روشنی را بر..

  • در حالی که دوج کوین در طول ماه‌های گذشته بخش اعظمی از ارزش خود را از دست داده است، برخی از سرمایه‌گذاران به‌خاطر نفوذی که این میم کوین میان جامعه ارزهای دیجیتال پیدا کرده است، همچنان آینده روشنی را برای این توکن متصور هستند؛ اما دوج کوین تا چه اندازه برای زنده‌کردن رویای رسیدن به قیمت «یک دلار» شانس دارد و چنین اتفاقی ممکن است چقدر طول بکشد؟

    به گزارش فین‌بولد، قیمت دوج کوین طی هفته‌های گذشته و تحت‌تأثیر احساسات کلی سرمایه‌گذاران نسبت به بازار ارزهای دیجیتال، دچار نوسان شده است. در همین حال برخی از سرمایه‌گذاران همچنان درگیر این موضوع هستند که آیا دوج کوین می‌تواند روزی قیمت خود را به یک دلار برساند یا خیر.

    اکنون که در حال بررسی این موضوع هستیم هر دوج کوین با قیمتی معادل ۰.۰۶۲ دلار معامله می‌شود؛ یعنی قیمت باید از همین جا جهشی ۱٬۵۰۰ درصدی را تجربه کند تا رویای یک دلاری‌شدن این میم‌ کوین برای هولدرهای آن محقق شود.

    اگر نگاهی به عملکرد روزهای اخیر دوج کوین بیندازیم، می‌بینیم که این ارز دیجیتال در ۷ روز گذشته چیزی حدود ۱۱ درصد و در ۳۰ روز اخیر بیش از ۱۸ درصد از ارزش خود را از دست داده است. ارزش بازار این ارز دیجیتال هم که زمانی (اردیبهشت ۱۴۰۰) ۸۵ میلیارد دلار بود، اکنون به ۸.۳ میلیارد دلار کاهش یافته است.

    پیش‌بینی کارشناسان از آینده دوج کوین

    مؤسسه فایندر (Finder) از ۳۳ کارشناس فعال در صنعت ارزهای دیجیتال، وب ۳.۰ و فینتک (فناوری‌های مالی) برای پیش‌بینی قیمت دوج کوین در پایان سال ۲۰۲۲، نظرسنجی کرده است. نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که کارشناسان فایندر انتظار دارند قیمت دوج کوین تا پایان سال جاری میلادی تا ۰.۱۶ دلار رشد کند.

    اگر نگاهی به پیش‌بینی‌های ماه ژانویه (دی) فایندر، زمانی که بازار هنوز تا این حد سقوط نکرده بود بیندازیم، می‌بینیم که این کارشناسان در آن زمان انتظار داشتند دوج کوین بتواند تا پایان سال ۲۰۳۰ میلادی خود را به نزدیکی یک دلار (۰.۹۲ دلار) برساند. در حال حاضر اما، پیش‌بینی کارشناسان فایندر به‌اندازه قبل صعودی نیست و آنها اکنون انتظار دارند قیمت دوج کوین در پایان سال ۲۰۳۰ به ۰.۵۴ دلار برسد؛ تقریباً نصف رقم پیش‌بینی قبلی.

    پیش‌بینی کارشناسان فایندر از تغییرات قیمت دوج کوین تا سال ۲۰۳۰.

    پیش‌بینی تحلیلگران فایندر این است که تا پایان سال ۲۰۲۵ نیز قیمت دوج کوین به ۰.۳۲ دلار برسد و این در حالی است که آنها پیش‌تر انتظار داشتند قیمت دوج کوین در این سال ۰.۵۷ دلار باشد.

    فِرِد شبستا (Fred Schebesta)، بنیان‌گذار فایندر در رابطه با دوج کوین می‌گوید:

    دوج کوین به‌عنوان میم کوین اصلی بازار، جایگاه ویژه‌ای در دنیای ارزهای دیجیتال دارد. نباید این مسئله را در این بازار دست‌کم گرفت؛ جایی که شکستن قوانین سنتی برای تعیین ارزش یک دارایی در آن یک سرگرمی رایج است. سرمایه‌گذاران می‌توانند کمی صبر کنند تا بببینند در آینده تعداد میم کوین‌ها بیشتر خواهد شد و پروژه‌هایی می‌آیند و می‌روند؛ اما دوج کوین برای همیشه میم کوین اصلی بازار خواهد بود. دور از ذهن هم نیست که انتظار داشته باشیم بازار هر از چند گاهی دوباره این میم کوین را به یاد بیاورد.

    همچنین بخوانید: دوج کوین چیست؟ هر آنچه باید درباره این ارز دیجیتال بامزه بدانید + ویدیو

    در مقابل، ونسا هریس (Vanessa Harris)، مدیرمحصول ارشد پلتفرم پرمیژن (Permission) که در حوزه وب ۳.۰ فعال است، می‌گوید روی کار آمدن میم کوین‌هایی مثل دوج کوین و شیبا اینو محصول تغییر فضای بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱ است؛ زمانی که توکن‌هایی از این دست توانستند توجه سرمایه‌گذاران تازه‌وارد را به خود جلب کنند.

    ونسا می‌گوید:

    این توکن‌ها محکوم به رها‌شدن در آینده هستند. در سال ۲۰۲۲ شاهد فروکش‌کردن درخشش این ارزهای دیجیتال خواهیم بود، چراکه فقدان کارایی واقعی در آنها سرمایه‌گذاران را به‌سمت دارایی‌های با کارایی بیشتر جذب خواهد کرد. ممکن است در آینده اثری از میم کوین‌ها میان ۱۰۰ ارز برتر بازار نباشد؛ اما این توکن‌ها به‌خاطر بامزه‌بودن و دل‌بستگی خاصی که بین کاربران ایجاد کرده‌اند، همیشه در قلب آنها جای خواهند داشت.

    بنیاد دوج کوین برای ارزش‌بخشیدن به این ارز دیجیتال اخیراً یک نقشه راه تهیه کرده که شامل جزئیاتی در رابطه با افزایش کارایی این پروژه است. با این حال، ۵۳.۵ درصد از ۲۸ کارشناسی که در نظرسنجی فایندر شرکت کرده‌اند، می‌گویند دوج کوین توانایی تغییر از یک میم کوین به یک توکن کاربردی را ندارد. ۱۷.۹ درصد معتقدند این توکن در این تغییر موفق خواهد شد و ۲۸.۶ درصد مابقی هم نظر مشخصی در این رابطه ارائه نکرده‌اند.

    دوج کوین چقدر برای زنده‌کردن رویای یک دلاری شانس دارد؟ کارشناسان پاسخ می‌دهند

    در این باره بیشتر بخوانید

    • تحلیل‌گر مطرح: دوج کوین آماده جهش است
    • تحلیل‌گر مطرح: دوج کوین و شیبا اینو در سال ۲۰۲۲ عملکرد خوبی نخواهند داشت
    • تحلیل قیمت دوج کوین؛ احتمال سقوط ۳۰ درصدی قیمت
    • نهنگ‌های دوج کوین وارد میدان شده‌اند؛ جابه‌جایی‌های غول‌آسا
    • جولان میم کوین‌ها در بازار؛ دوج کوین و برادران

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=304808

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم