• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

دکتر چوبینه در نشست خبری با اصحاب رسانه: ظرف یک سال گذشته 300 درصد رشد سرمایه‌ای و درآمدی داشته ایم/ شفافیت در تمام مسیر در دستور کار ماست

  • کد خبر : 17770
  • 29 آذر 1397 - 13:32
دکتر چوبینه در نشست خبری با اصحاب رسانه: ظرف یک سال گذشته 300 درصد رشد سرمایه‌ای و درآمدی داشته ایم/ شفافیت در تمام مسیر در دستور کار ماست

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران، گفت: افزایش ابتلا به سرطان رو به افزایش است و باید علل آن مورد بررسی قرار گیرد شاید یکی از موارد آن استفاده کم از محصولات ارگانیک است.

  • مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: افزایش ابتلا به سرطان رو به افزایش است و باید علل آن مورد بررسی قرار گیرد شاید یکی از موارد آن استفاده کم از محصولات ارگانیک است.

    به گزارش خبرنگار حوزه عمومی پول بانک، نشست خبری دکتر حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران، پیش از ظهر امروز چهارشنبه 28 آذر ماه 97، با حضور روح اله چوبلی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت، جمعی از مدیران شرکت و اصحاب رسانه، در رستوران پارک گفتگوی تهران برگزار گردید.

    دکتر حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران

    دکتر حمید چوبینه، در ابتدای این نشست خبری گفت: تلاش می‌ کنیم در دوره مدیریت جدید شهرداری نگاه عمومی و ملی را در نظر بگیریم و شفافیت به عنوان مهمترین رکن ماست.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه باید تمام وقت و انرژی را برای پرسنل شهرداری بگذاریم اما خدمات را با نگاه اینکه برای آحاد مردم باشد ارائه می‌کنیم.

    مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: چرا که وقتی پارکبان‌ها را مورد پایش سلامت قرار می‌دهیم یک دغدغه عمومی و ملی است.

    دکتر چوبینه، با بیان اینکه در یک سال اخیر مهمترین مسأله به عنوان یک شرکت وابسته به شهرداری، جانمایی درست و منطقی همکاران خودمان بوده است، گفت: در همین راستا ساختار تشکیلاتی شرکت شهر سالم به تصویب هیأت مدیره رسیده و برای اخذ مجوزهای لازم به سیستم‌های بالادستی ارائه شد.

    وی ادامه داد: اصلاحاتی در نظام پرداخت همکاران ایجاد کردیم و آموزش‌های لازم برای خدمت‌‌رسانی با کیفیت که رضایتمندی را هم به همراه داشته باشد در دستور کار قرار دادیم.

    مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران، با اشاره به اینکه در تمامی واگذاری‌ها و مشارکت‌پذیری‌ها فراخوان عمومی داشته‌ایم، گفت: به این دلیل که شرکای خوبی پیدا کنیم و شفافیت در تمام مسیر در دستور کار است. ما برای خدمت ‌رسانی پیوست ایجاد کرده‌ایم و تمام شرکای خود را ملزم به رعایت شاخص‌های پیوست کرده‌ایم.

    دکتر چوبینه، با تأکید بر اینکه ظرف یک سال گذشته 300 درصد رشد سرمایه‌ای و درآمدی پیدا کرده‌ایم، گفت: حتی یک مورد بدون فراخوان نبوده است.

    وی افزود: اصلاح و بهبود وضعیت درمانگاه‌های شهرداری به ویژه در مناطق کم‌برخوردار با تنوع تخصص‌های مختلف و افزایش ساعت پذیرش دنبال کرده‌ایم.

    مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران، ادامه داد: در همین راستا درمانگاه منطقه 8 شبانه‌روزی شد، منطقه 2 توسعه خدمات داشته و درمانگاه 17 و 19 ساعات و تنوع خدمات افزایش یافته است.

    دکتر چوبینه، بیان داشت: حدود 80 میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری داشتیم که در 9 ماهه اخیر نسبت به گذشته سه برابر پرداخت داشته‌ایم. معادل 60 میلیارد تومان از این بدهی‌ها را تسویه کردیم.

    وی با بیان اینکه در 9 ماه اخیر 16 هزار کارگر پاکبان را پایش سلامت کردیم، گفت: اینها افرادی بودند که در سنوات گذشته به آنها توجهی نمی‌شد. در حالی که باید یک درصد حق‌الزحمه پیمانکاری‌ها صرف خدمات سلامت این کارگران می‌شد امسال برای اولین بار این اقدام صورت گرفت.

    مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: 2500 نفر از افراد گرفتار بیماری بودند و فرصت پرداختن به آن را نداشتند مثل دیابت و فشار خون و 4300 افاغنه که خدمت‌رسانی در حوزه خدمات شهری داشتند را پایش سلامت کردیم.

    دکتر چوبینه، تصریح کرد: باید همه برای ورود به حوادث آماده باشیم البته نظارت بر پیمانکاری‌ها و اقدامات شهروندی باید توسط مدیریت واحد با نگاه توجه به فعالیت‌های ایمنی و سلامت انجام شود.

    وی افزود: بیش از 50 درصد داروخانه‌های طرف قرارداد شهرداری تهران هستند که پرداخت‌های آنها صورت گرفته است.

    مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: نزدیک به 45 درصد مجموعه مدیران انتصابی در شهر سالم از جوانان هستند، 47 درصد ‌آنها بانوان و 29 درصد آنها از ایثارگران و جانبازان هستند.

    دکتر چوبینه گفت: برآورد 6 ماهه داشته‌ایم که حدود 10 میلیارد تومان صرفه‌جویی در حوزه منابع مالی داشته‌ایم و درآمدها رشد کرده است.

    وی عنوان کرد: 3 دستگاه سونوگرافی با بهترین برند در درمانگاه شهرداری منطقه 5 مستقر کرده و یک دستگاه ماموگرافی هم به زودی به این مرکز ارسال می‌شود و در تمامی حوزه‌های کاری کمیته‌های تخصصی ایجاد کرده‌ایم.

    مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران، پیرامون اربعین امسال گفت: در اربعین امسال با وجود محدودیت منابع مالی خدمات گسترده‌ای در سه جایگاه در کشو عراق ارائه کردیم با یک چهارم منابع مالی سال گذشته بیش از 28 هزار نفر مراجعه به مراکز درمانی را پاسخ داده‌ایم.

    دکتر چوبینه، از راه‌اندازی یک مرکز جامع پیشگیری درمان سرطان در بلوار کشاورز خبر داد و گفت: پیگیری می‌کنیم که به زودی این مرکز راه‌اندازی می‌شود که البته رایزنی‌هایی با سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در این باره صورت گرفته است.

    وی گفت: افزایش ابتلا به سرطان رو به افزایش است و باید علل آن مورد بررسی قرار گیرد شاید یکی از موارد آن استفاده کم از محصولات ارگانیک است.

    مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران تأکید کرد: با توجه به جمعیت کشورمان در مقایسه با سایر کشورها شاید آمار این بیماری بالا نباشد؛ اما باید این موضوع در دستور کار قرار گیرد و این مرکز می‌تواند در تحقق این مهم تأثیرگذار باشد.

    دکتر چوبینه، در خصوص درمان افاغنه گفت: در جمهوری اسلامی خدماتی را به پناهندگان یا مهاجرین ارائه می‌کنیم؛ ما نیز این اقدام را انجام می‌دهیم.

    مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران، در پایان سخنان خود، پیرامون اقدامات شرکت شهر سالم در حوزه کودکان کار اظهار داشت: به ۱۸ مرکز درمانی شهرداری تهران دستور داده‌ام روزانه پنج کودک را به صورت رایگان معاینه و درمان کنند. همچنین با شهرداران مناطق ۸، ۱۳، ۴ و ۱۸ گفت‌ وگوهایی را انجام دادیم و آماده‌ایم که در حوزه ایجاد مراکز درمانی سلامت محور به عنوان تسهیل گر در کنار سرمایه گذاران باشیم.

    خبرنگار: امید مفاخری

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=17770

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم