نماد سایت پول بانک

در حاشیه هفدهمین نمایشگاه (ایپاس 2018): تلفیق زاویه هنر در فضای امنیتی پلیس/ استفاده از زیبا سازی فضای شهری در فضای امنیتی پلیس

  • پول بانک: سیدمحمد حسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد، در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی گفت: کاری که امسال در نمایشگاه پلیس انجام شده استفاده زاویه هنر در فضای امنیتی پلیس را مشاهده کردیم  که این کار جذابیت‌های خوبی برای مخاطبان ایجاد کرده است و ان شالله که بتوان در آینده نزدیک از این اقتدار ملی و انتظامی در فضای امنیتی کشور جهت زیباسازی فضای شهری استفاده کنیم.

    وی تصریح کرد: امروزه مخاطبین اصلی کشورمان جوانان نظام هستند پس باید به طوری این خدمات ارائه شود که زحمات عزیزان نیروی انتظامی نادیده نگرفته شود و همانطور که می دانیم کشور ما جزو کشورهای توسعه یافته محسوب می شود و حرف بسیاری مفید و مهمی برای گفتن در این عرصه از لحاظ جهانی داریم.

    مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد، در ادامه در خصوص برنامه های فرهنگی و رونق گردشگری در اراضی عباس آباد تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ویژه منطقه فرهنگی-گردشگری عباس آباد، تمام تلاش ما این است تا در سال جدید امکان رونق گردشگری را فراهم آوریم. البته برای تحقق گردشگری نیاز به تمهیدات خاص و بهره‌گیری از نظر کارشناسان متخصص این حوزه هستیم.

    مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد تصریح کرد: “با اجرای برنامه‌های بزرگ می‌توانیم مخاطبان بیشتری را جذب کنیم، حضور افراد مشهور در بوستان آب و آتش، گنبد مینا و پل طبیعت یکی از این رخدادها است.”


    بنا به این گزارش، محصولات ارائه شده در غرفه های نایشگاه ایپاس در حوزه های کامپیوتر و مخابرات ، حمل و نقل ، تسلیحات و مهمات پلیسی و نظامی ، یونیفورم و لباس نظامی ، تجهیزات نورپردازی ترافیکی، تجهیزات آتش نشانی ، امداد و نجات و سیستم های آموزشی و مشاوره امنیت ، است.

    گفتنی است، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (نمایشگاه ایپاس 2018) از 9 مهر،‌ با شعار «امنیت و ایمنی پشتوانه تولید داخی»، آغاز به کار کرده و تا روز پنجشنبه 12 مهر ادامه خواهد داشت.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل