• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

خوشحالی چیست ؟

  • کد خبر : 310285
  • 01 بهمن 1401 - 14:56
خوشحالی چیست ؟

فهرست محتوا خوشحالی یعنی وجود داشتن ما در دنیا. کسی خوشحال است که مانند رودی جاری چشم به راه رسیدن به یک عظمت بی پایان باشد. خوشحالی به معنی پاسخی مثبت به زندگی است. کسانی به خوشحالی دستیابی پیدا می کنند که اول از هر چیز خود را بشناسند، بدون اینکه خود را وابسته به […]

فهرست محتوا

  • خوشحالی یعنی وجود داشتن ما در دنیا. کسی خوشحال است که مانند رودی جاری چشم به راه رسیدن به یک عظمت بی پایان باشد. خوشحالی به معنی پاسخی مثبت به زندگی است. کسانی به خوشحالی دستیابی پیدا می کنند که اول از هر چیز خود را بشناسند، بدون اینکه خود را وابسته به مکان، فرد یا هر چیز دیگری بدانند. خوشبختی ذات واقعی ما است و زمانی که از آن دست میکشیم جلوه ای دیگر به خود میگیریم.

    گاهی شما با تغییر دادن بعضی از رفتار های خود احساس شادی و خوشبختی می کنید. معمولا وجود بعضی از عوامل فیزیکی باعث خوشحالی ما می شود. وجود این عوامل فیزیکی همیشه نمی توانند موجب احساس شادی در شما شوند چرا که این عوامل فیزیکی همیشه وجود ندارند تا شما احساس خوشحالی کنید.

    خوشحالی واقعی گاهی با یک تغییر در شما به وجود می آید. این تغییر ها را شما با تجربه ای که از زندگی روزمره ی خود به دست می آورید حاصل می شود. احساس شادی واقعی در درون شما نمی تواند توسط هیچ گونه عوامل فیزیکی از بین برود. شادی واقعی یا همان خوشحالی واقعی به دلیل آسیب ناپذیر بودن و وابسته نبود به هیچ گونه شرایطی در شما از بین نخواهد رفت. برای فهمیدن اینکه شادی شما موقتی است یا درونی کافیست نگاهی به خود بیندازید اگر خوشحالی شما به عوامل خاصی ربط داشته باشد؛ این خوشحالی موقتی است چرا که خوشحالی واقعی از درون سرچشمه میگیرد.

    اگر که فکر می کنید لازم هست که برای خوشحالی بیشتر انرژی مثبت خودتان را افزایش دهید می توانید از سابلیمینال انرژی مثبت استفاده کنید.

    عشق یعنی چه؟

    عشق یعنی وجود خود را وابسته به وجود دیگری دانستن. عشق یعنی بی دلیل و بدون هیچ چیز خاصی و فقط بخاطر حضور دیگری در کنار خود احساس خوشحالی و شادی کردن. این دیگری صرفا هیچ کاری را برای خوشحالی ما چه از لحاظ فسزس و چه از لحاظ مادی نمی کند چرا که حضورش خود به تنهایی یعنی خوشبختی و خوشحالی ما. هر گاه در حضور کسی این احساس به شما دست داد این یعنی عشق.

    عشق تا زمانی نسبت به فرد دیگر وجود دارد که شما هیچ انتظاری را از او نداشته نباشید. در غیر این صورت دیگر عشقی وجود نخواهد داشت. شاید با این وجود باز احساس شادی و عشق ورزیدن در میان باشد اما این یک عشق ظاهری است نه یک عشق واقعی. در عشق ظاهری همه ی رفتارها حقه بازی و سیاست بازی است و با استفاده از کلمه عشق از طرف مقابل سوء استفاده می شود. در عشق ظاهری شهوت پشت نمای عشق پنهان شده است.

    شادی و انرژی درونی

    شادی درونی یا احساس خوشحالی یکی از تاثیرگذار ترین عواملی است که می توان با استفاده از آن به هر آنچه در دل،ذهن و رویای ما است برسیم. شادی درونی کوتاه ترین و سریع ترین مسیر برای دست یافتن به آرزو ها است. گاهی با برگزیدن شادی و با بی توجهی به اینکه اکنون در چه شرایطی هستیم یا اطرافمان چه می گذرد نیروی سحر انگیز کائنات را برای جاری ساختن شادی نامحدود به سوی زندگی خود آزاد و مهار می کنیم. بنابراین همواره با احساس شادی و خوشحالی که در درون خود دارید مسیر نیروی سحر انگیز کائنات را به درون خود هموار کنید.

    اگر که فکر می کنید برای شادی بیشتر احتیاج به پاکسازی دارید می توانید از فایل صوتی پاکسازی هواپونوپونو استفاده کنید.

                                                               دلایل کوچکی برای شادی

     

    شادی به انتخاب های ما بستگی دارد.

    رسیدن به احساس شادی واقعی به نظر شاید دشوار باشد. افزایش میزان اضطراب و استرس و افسردگی (درمان افسردگی بدون دارو) را می توان دلیل این امر دانست. شادی درونی یا واقعی به هیچ عواملی مثل اصالت وجودی بستگی ندارد بلکه به انتخاب های ما و شما مربوط می شود. با این وجود همواره با انتخاب های درست خود می توانیم یک زندگی پر از خوشحالی را برای خودمان به ارمغان بیاوریم.

    ما همواره در اطراف خود شاهد کسانی هستیم که با وجود اینکه هیچ چیزی در زندگی ندارند اما در عین حال خوشحال هستند. در مقابل نیز شاهد کسانی هستیم که دارایی بسیار زیادی دارند اما افسرده هستند. در واقع خوشحالی و احساس خوشبختی کردن ربطی به دارایی و مادیات ندارد. بنابراین همه ی ما می توانیم خوشحال باشیم؛ فقط کافی است اتفاقی را که در گذشته افتاده، فراموش کنیم. زمان حال تنها چیزی است که اکنون  برای ما ارزشمند است. ممکن است از گذشته تاثیرات خاصی گرفته باشید اما زمان حال بخشی از وجود شما است و تا حدودی روی آن کنترل دارید.

    واقعیت این است که هیچ گاه هیچ کدام از ما نمی توانیم زمان را به عقب برگردانیم و هر اتفاق بدی را که در گذشته افتاده است تغییر دهیم. فکر کردن درباره گذشته تنها وقت و انرژی شما را می گیرد. شما می توانید با صرف نظر از گذشته، در حال زندگی پر از شور و شوق را تجربه کنید.

    استفاده کنید.

    اگر که فکر می کنید برای وارد زیبایی تان می خواهید از قدرت امواج بهره مند شوید می توانید از بیوکنزی های مجموعه سابلیمیران استفاده کنید . برای این کار روی لینک بیوکنزی کلیک کنید

    خندیدن

    دلایلی برای خوشحالی

    دلایلی که در ادامه به آنها می پردازیم شما را به داشتن یک زندگی پر از شادی سوق می دهند.

    • اگر در کنار یک نفرخوشبختی را از وجودتان تجربه کنید، در واقع عشق را شناخته اید و دیگر نیازی به عوض کردن همدم خود ندارید و این یک نفر برای شما کافی است.
    • وجود عشق در شما باعث احساس رهایی می شود. هیچ گاه شور و هیجان جنسی را با عشق اشتباه نگیرید چراکه خود را فریب خواهید داد. هنگامی که وجود یک نفر در کنارتان موجب شادی شما می شود و شما هیچ گونه درخواستی از او ندارید و فقط به بودن در کنار او فکر می کنید در این صورت، شما عاشق هستید.
    • هنگامی که شما به اهدافتان دسترسی می یابد احساس خوش بینی می کنید. شایان ذکر است که همیشه همه ی کارهای ما طبق برنامه پیش نمی روند و ممکن است در برخی از کارهایتان با شکست مواجه شوید. نباید بگذارید شکست موجب توقف شما شود.
    • در پایان لازم هست بگویم که وبسایت سابلیمیران در زمینه بهبود ضمیر ناخودآگاه و شادی بیشتر و همچنین تغییر حالات ذهنی و درونی به شما کمک های فوق العاده ای خواهد کرد و می توانید از طریق لینکهایی که در متن هست وارد وبسایت سابلیمیران شوید و از آلبوم ها استفاده کنید.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310285

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم