• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

خریداران خودرو بر سر دو راهی سامانه فروش

  • کد خبر : 319947
  • 13 خرداد 1402 - 8:14
خریداران خودرو بر سر دو راهی سامانه فروش

خریداران خودرو بر سر دو راهی سامانه فروش به گزارش منیبان، تعیین تکلیف شدن ابهام های خودرویی مربوط با دور دوم فروش با مکانیزم نوبت دهی می تواند نقشه راه متقاضیان برای حضور یا انصراف از این طرح پیش فروس صمت را مشخص کند. متقاضیان خرید خودرو از دور دوم فروش بدون قرعه کشی شاهد […]

  • خریداران خودرو بر سر دو راهی سامانه فروش

    به گزارش منیبان، تعیین تکلیف شدن ابهام های خودرویی مربوط با دور دوم فروش با مکانیزم نوبت دهی می تواند نقشه راه متقاضیان برای حضور یا انصراف از این طرح پیش فروس صمت را مشخص کند.

    متقاضیان خرید خودرو از دور دوم فروش بدون قرعه کشی شاهد اتمام فاز دوم پیش فروش صمت بودند. ثبت نام کنندگان در فاز دوم این امکان را داشتند تا نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

    فروش خودرو در ایستگاه پایانی

    حال قطار دور دوم فروش خودرو با ساز و کاز نوبت دهی به سمت ایستگاه پایانی حرکت کرده به احتمال زیاد در روزهای پیش روز ابهام های موجود در دور جدید فروش خودرویی صمت برطرف خواهد شد.

    هر متقاضی این امکان را داشت تا نسبت به انتخاب پنج اولویت خودرویی خود اقدام کند. حال با تمام شدن فاز دوم، متقاضیان خرید خودرو به قیمت کارخانه باید منتظر باشند، مدیران سامانه یکپارچه با مدیران شرکت های خودروساز حاضر در طرح پیش فروش خودرویی صمت هماهنگ کنند تا اولویت های عرضه محصولات فروخته شده در این طرح پیش فروش خودرو بدون قرعه کشی مشخص شده و به متقاضیان اعلام شود.

    آن طور که برنامه ریزی شده قرار است روز 24 خرداد اولویت ها تعیین تکلیف شده و به اطلاع ثبت نام کنندگان برسد بنابر این متقاضیان خرید خودرو با مکانیزم نوبت دهی دو هفته پُر التهاب را پیش رو دارند. البته آنچه گذر این بازه زمانی تا اعلام نتایج را برای متقاضیان سخت می کند ابهام هایی است که دور دوم فروش خودرو برای ثبت نام کنندگان داشت.

    ابهام اول درباره تعداد افرادی بود که در دور دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه علاوه بر افتتاح حساب وکالتی نسبت به انتخاب خودرو نیز اقدام کردند. مدیر سامانه یکپاره در چند روز آغاز فاز دوم طرح پیش فروش خودرویی صمت آمار افرادی که وارد سامانه شدند و نسبت به انتخاب خودروهای مورد نظر خود اقدام کردند را اعلام می کرد.

    اما مهدی تقدسی از نیمه راه تصمیم گرفت دیگر آماری درباره تعداد متقاضیان اعلام نکند. آخرین آمارها حکایت از حضور یک میلیون نفر متقاضی در دور دوم فروش خودرویی صمت داشت. این آمار مربوط به روز 6 خرداد امسال بود در حالیکه هنوز چهار روز تا پایان مهلت تعیین ده باقی مانده و به به طور قطع این عدد افزایش یافته است.

    دور اول فروش خودرویی صمت از مسیر سامانه یکپارچه شاهد حضور حدود 935 هزار متقاضیانی بود. البته در دور اول فروش محصولات شرکت های خودروساز با مکانیزم بدون قرعه کشی علاوه بر ایران خودرو شاهد حضور بهمن موتور، خودروسازی ایلیا، آرین پارس موتور و مکث موتور بودیم. اما این خودروسازان در دوم غایب بودند و دور جدید فروش خودرویی صمت تنها خودروسازی سایپا به همراه کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور برگزار شد.

    افزایش تعداد متقاضیان سبب می شود تا بازه تحویل محصولات عرضه شده طولانی تر شود. ابهام دوم نیز مربوط به قیمت محصولات عرضه شده خودروسازان خصوصی در این طرح فروش است. همچنان کشمکش میان خودروسازان خصوصی و شورای رقابت وجود دارد و مشخص نیست قیمت نهایی محصولات خودروسازان خصوصی در دور دوم پیش فروش صمت در نهایت با چه قیمتی برای متقاضیان فاکتور خواهد شد.

    تعیین تکلیف شدن ابهام های خودرویی مربوط با دور دوم فروش با مکانیزم نوبت دهی می تواند نقشه راه متقاضیان برای حضور یا انصراف از این طرح پیش فروس صمت را مشخص کند.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=319947

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم