• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

«جهش تولید»، ماموریت آرمانی بزرگ پیش روی بازیگران اقتصادی

  • کد خبر : 97007
  • 15 فروردین 1399 - 11:15

یک کارشناس مسائل اقتصادی، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» گفت: در حال حاضر یک ماموریت آرمانی بزرگ در مقابل بازیگران اقتصادی کشور اعم بخش خصوصی و دولتی قرار دارد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساسان شاه ویسی در مصاحبه با رادیو با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سه الی چهار سال اخیر در نامگذاری های خود بر روی سال ها بر موضوعاتی همچون تولید ملی ، رونق تولید و حمایت از کالا های ایرانی تاکید داشته اند و این نشان دهنده اهمیت موضوع اقتصاد در کشور است ، اظهار کرد : تحقق شعار جهش تولید به عنوان شعار سال 1399 یک ماموریت ملی برای همگان است و باید ضرورت ها و شاخص های آن مشخص شود.
وی با بیان اینکه در سال گذشته با توجه به تحریم های آمریکا و دیگر بحران هایی که در کشور به وجود آمد شاخص های اقتصادی کشور با مشکلاتی روبرو شد، ولی در شرایط نبود منابع مالی موثر توانستیم حداقل های قابل قبولی را در برخی از حوزه های اقتصادی داشته باشیم، ادامه داد : شعار سال جاری دارای چند دسته مخاطب است که گروه اول آن دولتمردان، سیاستمداران و مسئولانی است که به طور مستق..

  • یک کارشناس مسائل اقتصادی، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» گفت: در حال حاضر یک ماموریت آرمانی بزرگ در مقابل بازیگران اقتصادی کشور اعم بخش خصوصی و دولتی قرار دارد.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساسان شاه ویسی در مصاحبه با رادیو با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سه الی چهار سال اخیر در نامگذاری های خود بر روی سال ها بر موضوعاتی همچون تولید ملی ، رونق تولید و حمایت از کالا های ایرانی تاکید داشته اند و این نشان دهنده اهمیت موضوع اقتصاد در کشور است ، اظهار کرد : تحقق شعار جهش تولید به عنوان شعار سال 1399 یک ماموریت ملی برای همگان است و باید ضرورت ها و شاخص های آن مشخص شود.
    وی با بیان اینکه در سال گذشته با توجه به تحریم های آمریکا و دیگر بحران هایی که در کشور به وجود آمد شاخص های اقتصادی کشور با مشکلاتی روبرو شد، ولی در شرایط نبود منابع مالی موثر توانستیم حداقل های قابل قبولی را در برخی از حوزه های اقتصادی داشته باشیم، ادامه داد : شعار سال جاری دارای چند دسته مخاطب است که گروه اول آن دولتمردان، سیاستمداران و مسئولانی است که به طور مستقیم در امر تولید تاثیر گذار هستند.
    شاه ویسی با تاکید بر این که یکی از الزامات مهم تحقق این شعار همراهی بخش خصوصی ، اصناف، کارآفرینان و… است،گفت: دولت باید در جایگاه سیاست گذاری و نظارت اقدام به انجام فعالیت‌های اقتصادی کرده و وارد رقابت اقتصادی نشود از دیگر سو نهادهای عمومی غیر دولتی نیز باید نگاه رقابتی خود در عرصه اقتصاد را به همگرایی تبدیل کنند.
    این کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به تاثیر شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد بسیاری از کشورها از جمله ایران خاطرنشان کرد : در چارچوب تحقق شعارسال جاری ، باید تلاش کنیم اثرات مخرب بحران کرونا بر اقتصاد کشور را جبران کنیم و عرصه را برای فعالیت هر چه بیشتر کارآفرینان و شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان فراهم کنیم .
    وی با تاکید بر اینکه باید از نیروی انسانی که در حوزه تولید مشغول به کار است از جمله کارگران، صنعتگران ، مهندسان ،کشاورزان و …به درستی صیانت کنیم و سرمایه گذاری بهینه ای را بر روی آنها انجام دهیم ،گفت: با عزم ملی و تحقق الزامات جهش تولید می توانیم حداقل ها در عرصه اقتصادی کشور را به حداکثر تبدیل کنیم .
    این کارشناس مسائل اقتصادی در پایان صحبت‌های خود اظهار کرد : در حال حاضر یک ماموریت آرمانی بزرگ در مقابل بازیگران اقتصادی کشور وجود دارد و آنها می توانند از ظرفیت های بزرگی که در کشور وجود دارد با ایجاد یک نظم دقیق اقتصادی بهره ببرند.

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=97007

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم