• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

تولید مواد ضدعفونی کننده در کشور با شیوع کرونا 8 برابر شد

  • کد خبر : 94011
  • 06 فروردین 1399 - 8:29

وزیر صنعت، معدن و تجارت از رشد ۸ برابری تولید مواد ضدعفونی کننده و رشد ۴ برابری تولید ماسک سه لایه در کشور طی یک ماه گذشته خبر داد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شاتا، رضا رحمانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور، با تشریح بخشی از عملکرد این وزارتخانه در خصوص تولید و تامین اقلام بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا گفت: همچنین در این مدت بیش از 19 میلیون عدد ماسک، لباس پزشکی و تب سنج وارد کشور شد.
وی افزود: در این مدت تولید ماسک N95 که قبل از شیوع کرونا در کشور صفر بوده امروز به بیش از 31 هزار عدد تولید صنعتی رسیده است که توسط شرکت‌های دانش بنیان و وزارت دفاع تولید می‌شود. همچنین تولیداتی نیز در بخش صنفی وجود دارد که با جمع آوری آمار آنها، حجم تولیدات این بخش نیز بزودی اعلام می‌شود.
گفتنی است: وزیر صمت همزمان با نامگذاری سال 99 با عنوان “جهش تولید” از سوی رهبر معظم انقلاب، در دستوری ویژه به همه معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه این وزارتخانه، ماموریت داد تا با آسیب شناسی برنامه‌های وزارتخانه در سال “رونق تولید” برنامه‌ای کاملاً عملیاتی و متناسب با الزامات “..

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت از رشد ۸ برابری تولید مواد ضدعفونی کننده و رشد ۴ برابری تولید ماسک سه لایه در کشور طی یک ماه گذشته خبر داد.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شاتا، رضا رحمانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور، با تشریح بخشی از عملکرد این وزارتخانه در خصوص تولید و تامین اقلام بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا گفت: همچنین در این مدت بیش از 19 میلیون عدد ماسک، لباس پزشکی و تب سنج وارد کشور شد.

    وی افزود: در این مدت تولید ماسک N95 که قبل از شیوع کرونا در کشور صفر بوده امروز به بیش از 31 هزار عدد تولید صنعتی رسیده است که توسط شرکت‌های دانش بنیان و وزارت دفاع تولید می‌شود. همچنین تولیداتی نیز در بخش صنفی وجود دارد که با جمع آوری آمار آنها، حجم تولیدات این بخش نیز بزودی اعلام می‌شود.

    گفتنی است: وزیر صمت همزمان با نامگذاری سال 99 با عنوان "جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب، در دستوری ویژه به همه معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه این وزارتخانه، ماموریت داد تا با آسیب شناسی برنامه‌های وزارتخانه در سال "رونق تولید" برنامه‌ای کاملاً عملیاتی و متناسب با الزامات "جهش تولید" تهیه و ارائه کنند.

    مصوبات جدید ستاد تنظیم بازار برای تأمین کالاهای اساسی در سال ٩٩

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=94011

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم