• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
0

توضیحات هما درباره بازگشت هواپیمای پرواز استانبول به تهران

  • کد خبر : 75682
  • 16 بهمن 1398 - 14:01

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی را درباره بازگشت هواپیمای پرواز استانبول این شرکت به فرودگاه امام خمینی (ره) ارائه کرد. – اخبار اقتصادی – به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ضمن عذر خواهی از مسافران پرواز تهران – استانبول و بالعکس “هما” در تاریخ 15 بهمن ماه اعلام کرد؛
پرواز شماره769 “هما” در مسیر تهران- استانبول که می‌بایست براساس برنامه در ساعت 18 و 55 دقیقه با هواپیمای ایرباس 600-300 انجام می‌گردید، به دلیل دیرکرد هواپیما از پرواز قبلی(پاریس- تهران) با 3 ساعت تاخیر انجام شد.
گفتنی است این تاخیر در ساعت 14 همان روز به اطلاع آژانس چارتر کننده پرواز رسانده شد و از مسافرانی که به علت عدم اطلاع‌رسانی آژانس به فرودگاه مراجعه نموده بودند، پذیرایی بعمل آمد.
در ادامه پرواز تهران- استانبول در ساعت 21 و 55 دقیقه از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام گردید که با گذشت یک ساعت از مدت زمان پرواز، هواپیما به دلیل اشکال فنی و به جهت حفظ ایمنی مسافران و هواپیما، به فرودگاه مراجعت نمود و پس از دریافت مجوزهای لازم، این پرواز با هواپیمای جایگزین (ایرباس 600-300) در س..

  • هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی را درباره بازگشت هواپیمای پرواز استانبول این شرکت به فرودگاه امام خمینی (ره) ارائه کرد.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ضمن عذر خواهی از مسافران پرواز تهران – استانبول و بالعکس "هما" در تاریخ 15 بهمن ماه اعلام کرد؛

    پرواز شماره769 "هما" در مسیر تهران- استانبول که می‌بایست براساس برنامه در ساعت 18 و 55 دقیقه با هواپیمای ایرباس 600-300 انجام می‌گردید، به دلیل دیرکرد هواپیما از پرواز قبلی(پاریس- تهران) با 3 ساعت تاخیر انجام شد.

    گفتنی است این تاخیر در ساعت 14 همان روز به اطلاع آژانس چارتر کننده پرواز رسانده شد و از مسافرانی که به علت عدم اطلاع‌رسانی آژانس به فرودگاه مراجعه نموده بودند، پذیرایی بعمل آمد.

    در ادامه پرواز تهران- استانبول در ساعت 21 و 55 دقیقه از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام گردید که با گذشت یک ساعت از مدت زمان پرواز، هواپیما به دلیل اشکال فنی و به جهت حفظ ایمنی مسافران و هواپیما، به فرودگاه مراجعت نمود و پس از دریافت مجوزهای لازم، این پرواز با هواپیمای جایگزین (ایرباس 600-300) در ساعت 4 و 20 دقیقه بامداد روز 16 بهمن‌ماه انجام شد. لازم به ذکر است دراین مدت نیز از مسافران گرامی در فرودگاه حضرت امام(ره) پذیرایی به عمل آمد.

    ضمناً با توجه به تاخیرهای به وجود آمده و در راستای تکریم همراهان همیشگی "هما"، مسافران پرواز شماره 768 استانبول به تهران از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به هتل منتقل شدند.

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=75682

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم