• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

توسط بانک کشاورزی صورت گرفت: بازگشت بیش از 100طرح راکد و نیمه تمام به چرخه تولید

  • کد خبر : 250091
  • 23 شهریور 1400 - 22:54
توسط بانک کشاورزی صورت گرفت: بازگشت بیش از 100طرح راکد و نیمه تمام به چرخه تولید

بانک کشاورزی در نیمه نخست سال جاری، بیش از 100 طرح راکد و نیمه تمامی که روند اجرایی آن ها دچار وقفه یا رکود شده اند را با هدف راه اندازی مجدد و رونق بخش کشاورزی تعیین تکلیف کرد.

  • پول بانک: بانک کشاورزی در نیمه نخست سال جاری، بیش از 100 طرح راکد و نیمه تمامی که روند اجرایی آن ها دچار وقفه یا رکود شده اند را با هدف راه اندازی مجدد و رونق بخش کشاورزی تعیین تکلیف کرد.

    به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،در اجرای برنامه های تدوین شده در حوزه  نظارت بر طرح ها و تا مرداد ماه سال جاری،تعداد 102طرح به مبلغ 5427میلیارد ریال تعیین تکلیف و به چرخه تسهیلات بازگردانده شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال 1399 حدود 2برابر رشد داشته است.

    بر اساس این گزارش، با همت و تلاش کارکنان بخش نظارت بر طرح ها، در مرداد ماه سال گذشته،تعداد 53 طرح راکد و نیمه تمام به مبلغ 2268 میلیارد ریال  تعیین تکلیف شد که این میزان در مرداد ماه سال جاری به 102طرح به مبلغ 5427 میلیارد ریال افزایش یافته است که نشان از افزایش حدود 2برابری طرح های تعیین تکلیف شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دارد.

    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=250091

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم