• امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳
2

تصاویر غرفه شرکت مبین نت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 1403

  • کد خبر : 348306
  • 10 تیر 1403 - 12:33
تصاویر غرفه شرکت مبین نت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 1403

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ 27)، از روز شنبه 9 تا روز سه شنبه 12 تیرماه 1403، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می ‌شود.

  • پول بانک: شرکت مبین‌نت، با شعار «اتصالی به وسعت ایران»، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک 1403(الکامپ 27)، با ارائه محصولات و راهکارهای نوین برای توسعه شهر هوشمند و زندگی دیجیتال، حضور چشمگیر در این دوره از نمایشگاه دارد.

    این نمایشگاه موقعیتی درخشان برای شکل‌گیری گفت‌وگویی تازه بین مبین‌نت و علاقه‌مندان و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات است. تیم‌های مختلف مبین‌نت در الکامپ ۱۴۰۳، آخرین محصولات دیجیتال و راهکارهای ارتباطی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

    تیم فروش انبوه مبین‌نت برای ایجاد تعاملی اثربخش و موثر با مشترکان خود و ارتباط با مشتریان، عاملان و نمایندگی‌های جدید، برنامه‌ای ویژه‌ای تدارک دیده است.

    مبین‌نت به‌عنوان دارنده پروانهUNSP، سرویس‌ اینترنت فیبر نوری خود را نیز در نمایشگاه الکامپ ارائه می‌دهد، سرویسی که در شهرها و استان‌های تحت تعهد مبین‌نت در حال بهره‌برداری است تا جریان پرتکاپوی هوشمندسازی در کشور همچنان ادامه یابد.

    تیم فروش سازمانی مبین‌نت نیز با حضور در الکامپ، مجموعه متنوعی از سرویس‌های سازمانی شامل اپراتور هوشمند الرت، سرویس نظارت تصویری ابری (VSaaS)، پلتفرم چندرسانه‌ای تبلیغاتی (Digital Signage)، تلفن سازمانی، Wi-Fi مدیریت‌شده را با رویکرد هوشمندسازی و تحول دیجیتال کسب‌وکارها و صنایع هدف ارائه می‌کند.

    نمایشگاه الکامپ به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور از ۹ تا ۱۲ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود و غرفه مبین‌نت در سالن ۳۵ آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان گرامی می باشد.

    بنا به این گزارش، آیین افتتاح بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ 27)، صبح امروز شنبه 9 تیرماه 1403، با حضور دکتر عیسی زارع‌ پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی حکیم‌ جوادی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، جمعی از مسئولین، فعالین حوزه اقتصاد دیجیتال و اصحاب رسانه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

    بنا به این گزارش، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ 27)، بیش از ۵۰۰ شرکت خصوصی و استارتاپی و ۹ پارک علم و فناوری و بیش از ۱۰۰ شرکت و مجموعه از کشورهای خارجی، در ۱۵ سالن نمایشگاهی آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند.

    رویکرد بیست و هفتمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) این است که بیش از گذشته از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود. بخش عمده‌ای از سرمایه در صنایع قدیمی‌تر هزینه شده و برگزاری این نمایشگاه بستری را فراهم می‌کند تا سرمایه‌گذاران بخشی از سرمایه خود را به سمت استارتاپ‌های جدید هدایت کنند.

    گفتنی است، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ 27)، از روز شنبه 9 تا روز سه شنبه 12 تیرماه 1403، به مدت ۴ روز و ساعت بازید برای عموم علاقمندان  از ۸ صبح تا 16 عصر، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می ‌شود.

    عکس و خبر: کوروش جم

    تصاویر غرفه مبین نت

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=348306

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    اپلیکیشن تاپ بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تایید چک تتر تسهیلات بانکی تپسی خدمات ثبت شرکت درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش سامانه صیاد ساپورت های تاسیسات سینی کابل فروش اختراع ثبت نشده قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هزینه ثبت اختراع هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال چک صیادی کسب و کار کوروش جم