نماد سایت پول بانک

تصاویر دومین نمایشگاه کار ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهرداری تهران – گزارش (3)

  •  

    پول بانک: دومین نمایشگاه کار ایران، صبح امروز پنجشنبه 4 بهمن ماه 97، با حضور دکتر محمد اکبرنیا مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی وزارت تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی، دکتر محمد شریف خانی عضو هیئت علمی دانشکده ی مهندسی برق دانشگاه صنغتی شریف و دبیر دومین نمایشگاه کار ایران، جمعی از مدیران، فعلان حوزه اقتصاد٬ فناوری و اشتغال و اصحاب رسانه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهرداری تهران – بوستان گفتگو افتتاح گردید.

    دکتر محمد شریف خانی عضو هیئت علمی دانشکده ی مهندسی برق دانشگاه شریف و دبیر دومین نمایشگاه کار ایران گفت: در طول برگزاری رویداد، کارگاه‌های آموزشی متعدد برگزار می‌شود که مدیران منابع انسانی درباره‌ی تجربیات خود در زمینه‌ی جذب و استخدام و نیز توصیه‌های حرفه‌ای به کارجویان سخنرانی می‌کنند. 

    بنا به این گزارش٬ نمایشگاه کار رویدادی نوآورانه و مبتکرانه در حوزه‌ی مدیریت منابع انسانی است که دستاوردهای متعددی را در حوزه‌ی اشتغال و برقراری ارتباط میان کارفرمایان و کارجویان داشته است. این رویداد پیش از این به مدت ۹ سال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌ شد؛ اما به علت استقبال فارغ‌ التحصیلان و شرکت‌ها، تصمیم گرفته شد تا در مکان وسیع‌ تری برگزار شود.

    این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بتوانند شغلی مناسب و مرتبط با رشته‌ی تحصیلی‌شان پیدا کنند. همچنین کارفرمایان نیز می‌توانند به‌ طور مستقیم با نیروی انسانی تربیت شده در دانشگاه گفتگو کرده و بهترین نیروی کار را انتخاب نمایند.

    اهداف این نمایشگاه که توسط دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود، «رویایی مستقیم کارجو و کارفرما»، «کمک به بهبود ارتقا برند کارفرمایان»، «تسهیل فرایند جذب و استخدام»، «معرفی فرصت های شغلی موجود در بازار کار»، «معرفی سازمان ها و ادارات مرتبط و نیمه مرتبط با رشته تحصیلی»، «ایجاد یک محیط حرفه ای و با کیفیت برای تعامل بیشتر بین کارجویان و کارفرمایان»، «ایجاد حس مثبت مشارکت در کارفرمایان»، «برپایی کارگاه های آموزش کار و کاریابی» عنوان شده است.

    سال گذشته، حدود ۱۰۰ شرکت در نمایشگاه بزرگ کار ایران حضور داشتند و بیش از ۵۰۰ نفر را به ‌صورت قطعی استخدام نمودند.

    در این نمایشگاه موسسات وشرکت های بزرگ و فعال بیشماری حضور دارند که در طول برگزاری آن٬ دستاوردها و خدمات فنی و حرفه ای خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.

    شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) نیز با شعار «یک همکاری معتبر» و برپایی غرفه ای بزرگ در سالن «تهران» بوستان گفتگو٬ با خدماتی همچون «برگزاری کارگاه با موضوعات متنوع»، «ارائه فرصت های شغلی، مشاوره شغلی، آشنایی با محیط شغلی و شغل های همراه اول» و «فرصت ارتباط مستقیم با مدیران همراه اول» حضور فعال و چشمگیری دارد.

    گفتنی است٬ دومین نمایشگاه کار ایران، با هدف ملاقات بی ‌واسطه‌ی کارفرمایان با کارجویان، با حمایت ویژه همراه اول٬ به مدت سه روز از ۴ تا ۶ بهمن ماه سالجاری٬ در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران واقع دربوستان گفتگو برگزار می‌ شود. این نمایشگاه از ساعت ۹:۳۰ تا ساعت۱۶:۳۰ آماده بازید برای عموم علاقمندان می باشد.

    تصاویر دومین نمایشگاه کار

    عکاس رسانه: محمد رضایی

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل