نماد سایت پول بانک

تصاویر دهمین کنفرانس ملی بتن و شانزدهمین همایش روز بتن – گزارش اول

  • پول بانک: مراسم افتتاح دهمین کنفرانس ملی بتن و شانزدهمین همایش روز بتن، توسط انجمن بتن ایران، صبح امروز یکشنبه 15 مهر ماه 97، با حضور دکتر محمد شکرچی ‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، دکتر محسن تدین رئیس انجمن بتن ایران، جمعی از مدیران، مهندسان و اصحاب رسانه، در سالن همایشهای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد.

    دکتر محمد شکرچی ‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: مناسبت روز بتن فرصت مناسبی برای گردهم‌آیی متخصصان ودست‌اندرکاران بتن در کشور است و امکانی برای همفکری و هم‌‌افزایی برای ارتقاء کیفیت بتن، محصولی که تولید و اجرا و نگهداری صحیح آن، می‌تواند علاوه بر آثار مهم اقتصادی به حفظ و صیانت سرمایه‌های ملی و همچنین ایمنی جانی شهروندان کمک نماید.

    دکتر محسن تدین رئیس انجمن بتن ایران گفت: همواره کنفرانس ها و همایش روز بتن، شور و نشاط خاصی را در بین پژوهشگران و دست اندرکاران صنعت بتن ایجاد نموده و امید است در سالجاری نیز وضع بر همین منوال باشد و مشارکت همه اعضا را بدنبال آورد.

    گفتنی است، دهمین کنفرانس ملی بتن و شانزدهمین همایش روز بتن، توسط انجمن بتن ایران، طی روزهای 15 و 16 مهرماه سالجاری، در سالن همایشهای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد.

    تصاویر همایش

    عکس: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل