نماد سایت پول بانک

ترکیان در حاشیه بیست و نهمین نمایشگاه لوستر و چراغ های روشنایی و تزیینی: امیدوارم هر سال این نمایشگاه ها پر رونق تر باشند و اقتصاد ملی ما هم همیشه شکوفا و پویاتر

  • دبیر آژانس همکاری های برزیل و ایران گفت: مدیران مجموعه آویز صنعت پرتو آرا و برادران مرادی پرتو، عملکرد بسیار بالایی در این نمایشگاه داشتند و غرفه بسیار زیبایی را هم طراحی کرده بودند.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پول بانک، مهندس ترکیان، مشاور ارشد برند لوستر پرتو (شرکت آویز صنعت پرتو آرا) و دبیر آژانس همکاری های برزیل و ایران، عصر روز جمعه 3 آبان ماه 1402، در حاشیه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی، با خبرنگار اقتصادی رسانه ما گفتگو کرد.

    مهندس ترکیان، مشاور ارشد برند لوستر پرتو (شرکت آویز صنعت پرتو آرا) و دبیر آژانس همکاری های برزیل و ایران

    مهندس ترکیان، مشاور ارشد برند لوستر پرتو (شرکت آویز صنعت پرتو آرا) و دبیر آژانس همکاری های برزیل و ایران، در ابتدای این گفتگو بیان داشت: ترکیان هستم، مشاور مجموعه آویز صنعت پرتو آرا و دبیر آژانس همکاری های ایران و برزیل.

    وی ادامه داد: در افتتاحیه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی حضور داشتم و از مجموعه های گوناگون آن بازدید کردم. حضور کمی و کیفی شرکتها بسیار رضایت بخش بود و مسئولین محترم کارهای برپایی نمایشگاه را به خوبی انجام داده بودند.

    مشاور ارشد برند لوستر پرتو (شرکت آویز صنعت پرتو آرا)، در ادامه بیان داشت: از مدیران مجموعه آویز صنعت پرتو آرا (برادران مرادی پرتو) هم سپاسگزارم که عملکرد بسیار خوب در این نمایشگاه داشتند و غرفه بسیار زیبایی را هم طراحی کرده بودند.

    مهندس ترکیان، در ادامه افزود: از خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز سپاسگزاری می کنم که در پوشش اخبار و اطلاع رسانی نمایشگاه ها همت می گمارند و اخبار را به نحو شایسته ای پوشش می دهند.

    دبیر آژانس همکاری های برزیل و ایران، در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم هر سال این نمایشگاه ها پر رونق تر باشند و اقتصاد ملی ما هم همیشه شکوفاتر و پویاتر. به امید موفقیت همه کارآفرینان و صنعتگران ایران زمین.

    بنا به این گزارش، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی، صبح امروز جمعه 3 آبان ماه 1402، با حضور دکتر آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، بیک زاده عضو هیأت مدیره شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، سایر مسئولین و مقامات و اصحاب رسانه، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح شد.


    این گزارش می افزاید، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی، با مشارکت ۱۴۴ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای روسیه، عراق، عمان، ترکیه، قطر، ازبکستان و کنیا با نمایش لوستر و قطعات مرتبط، انواع آباژور و میز آباژور، آینه و شمعدان، کنسول و مجسمه، انواع ساعت، ظروف پذیرایی، دکوری و لوکس، انواع آویز، شیشه ، تزئینات بلوری و کریستالی، تولیدکننده لامپ های روشنایی و چراغ های تزئینی و سایر گروه های مرتبط، در سالن های۶- ۷- 8-9- 10- 11- 27 و فضای باز برگزار می شود.

    این نمایشگاه، در فضایی بیش از ۱۱هزار متر مربع و با حضور شرکتهای تولیدی و بازرگان داخلی و خارجی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، افتتاح گردید.

    گفتنی است، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی لوستر، چراغهای روشنایی و تزئینی، از تاریخ 3 لغایت 6 آذر ماه 1402و زمان بازدید ۸ صبح تا 16 عصر، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

    ابولقاسم مرادی پرتو مالک برند لوستر پرتو

    عکس، فیلم و خبر: کوروش جم

    تصاویر غرفه شرکت پرتو

    فیلم های ویدئویی

    فیلم 1

    فیلم 2

    فیلم 3

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    خروج از نسخه موبایل