• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

بیات در نشست خبری چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2018) : بیش از یکصد استارتاپ در مدت برگزاری نمایشگاه به معرفی خود و توانمندی خود می پردازند­

  • کد خبر : 14036
  • 03 آبان 1397 - 19:57
بیات در نشست خبری چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2018) : بیش از یکصد استارتاپ در مدت برگزاری نمایشگاه به معرفی خود و توانمندی خود می پردازند­

مدیرعامل مرکز فابا (مرکز فرهنگ ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک) گفت: تبدیل ایران به مرکز ثقل فناوران صنایع مالی و بانکی غرب آسیا و توسعه کسب و کار بخش خصوصی در عرصه توسعه فناوری های نوین صنایع بانکی و مالی، از مهمترین اهداف و راهبردهای این نمایشگاه است.

  • مدیرعامل مرکز فابا (مرکز فرهنگ ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک) گفت: تبدیل ایران به مرکز ثقل فناوران صنایع مالی و بانکی غرب آسیا و توسعه کسب و کار بخش خصوصی در عرصه توسعه فناوری های نوین صنایع بانکی و مالی، از مهمترین اهداف و راهبردهای این نمایشگاه است.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نشست خبری چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2018)، صبح امروز پنجشنبه 3 آبان ماه 97، با حضور محمد مراد بیات مدیرعامل مرکز فابا (مرکز فرهنگ ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک) و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن جلسات مرکز فابا برگزار گردید.

    محمد مراد بیات، مدیرعامل مرکز فابا (مرکز فرهنگ ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک)

    محمد مراد بیات، در ابتدای این نشست خبری اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه تراکنش، با راهبرد تبدیل ایران به مرکز ثقل فناوران صنایع مالی و بانکی غرب آسیا، برگزار خواهد شد.

    وی افزود:­ در این نمایشگاه به مساحت پنج هزار و 500 متر مربع 80 شرکت فعال در عرصه فناوری اطلاعات و امور بانکی حضور دارند.

    مدیرعامل مرکز فابا (مرکز فرهنگ ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک)، ادامه داد:​ در کنار این نمایشگاه 70 سخنرانی کلیدی و چندین سمینار و نشست و کارگاه تخصصی برگزار خواهد شد.

     

    بیات، با اشاره به شعار تراکنش «علیه تحریم» که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده گفت:­ تراکنش به معنای ارتباط و همکاری جهانی است و با تحریم مخالف است.

    وی افزود: در این نمایشگاه سمینارهایی با موضوعات مهم و مبتلابه شبکه بانکی و فناوری اطلاعات از جمله بلاک چین، پرداخت خرد و هوش مصنوعی و نشستهایی با موضوع ارز رمز ملی، اپهای پرداختی و پیام رسانها و شهر هوشمند و پرداخت موبایلی و چند کارگاه مهم از جمله کسب و کارهای پلتفرمی و رایانش تکاملی برگزار می شود.

    مدیرعامل مرکز فرهنگ سازی و آموزش بانکداری الکترونیک ایران گفت:­ در این نمایشگاه مهم، بیش از یکصد استارتاپ حضور دارند و در مدت برگزاری نمایشگاه به معرفی خود و توانمندی خود می پردازند.­

    بیات، تبدیل ایران به مرکز ثقل فناوران صنایع مالی و بانکی غرب آسیا و توسعه کسب و کار بخش خصوصی در عرصه توسعه فناوری های نوین صنایع بانکی و مالی را از مهمترین راهبردهای این نمایشگاه دانست و افزود:­ موضوع این نمایشگاه اکو سیستم بانکداری و پرداخت دیجیتال است.­

    مدیرعامل مرکز فابا، در پایان سخنان خود گفت:­­ عرضه توانمندی های داخلی، تعامل با لبه فناوری های نوین در جهان، انتقال دانش فنی، برجسته سازی ایران در منطقه غرب آسیا، حل مشکلات بخش خصوصی فعال در این صنعت، ایجاد همگرایی بین دولت و بخش خصوصی و ایجاد رویدادی پایدار و ماندگار در صنعت بانکی، از جمله اهداف این نمایشگاه خواهد بود.­

    گفتنی است، چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2018)، از 22 تا 24 آبان ماه سالجاری، با حضور بانک ها، شرکت های ایرانی و شماری از نمایندگان شرکت های خارجی، در مجتمع نمایشگاهی شهر تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار می شود.­ علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه رسمی نمایشگاه www.itefaba.com مراجعه نمایند.

    خبرنگار: کوروش جم

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=14036

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم