نماد سایت پول بانک

بنیاد مستضعفان به کمک سیل ‌زدگان استان گلستان آمد

  • مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان گفت: از روز گذشته رئیس بنیاد مستضعفان کشور وارد استان گلستان شده و سیمان ساخت منازل همه روستاهای سیل زده را تقبل کرد.

    به گزارش پول بانک، حسن خسروی مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان، در جمع خبرنگاران گفت: محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور به همراه معاونان خود از روز گذشته وارد استان گلستان شده و در مناطق سیل زده حضور یافت.

    وی افزود: تاکنون 3 تن موادغذایی،5 تن پنیر و بالغ بر 10 هزار قرص نان توسط بنیاد مستضعفان کشور بین مردم آسیب‌دیده توزیع شده است.

    مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان اظهار داشت: همچنین 2 هزار تخته پتو به همر اه 80 هزار بطری آب معدنی از روز گذشته در مناطق سیل زده توزیع شده و این کمک ها همچنان ادامه دارد.

    خسروی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با کارخانجات سیمان قرار است سیمان مصرفی کلیه منازل روستایی در بازسازی این منازل پس از سیل توسط بنیاد مستضعفان کشور تقبل شود.

    مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان، در پایان گفت: رئیس بنیاد مستضعفان کشور هم اکنون در خواجه نفس بوده و در حال برآورد میزان خسارت در این منطقه و ابراز همدردی با مردم این منطقه است.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل