• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

برگزاری نمایشگاه اندیشه‌ی عاشورایی

  • کد خبر : 12473
  • 14 مهر 1397 - 1:04
برگزاری نمایشگاه اندیشه‌ی عاشورایی

پول بانک: نمایشگاه اندیشه‌ی عاشورایی با محوریت ترویج فرهنگ حسینی و اقدام جهادی به همت مجمع خادمین حضرت زهرا(س) با حمایت «قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)» توسط حوزه‌ی علمیه‌ی قزوین و پایگاه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) رجایی‌دشت، چندی پیش در الموت قزوین برگزار شد.

  • پول بانک: نمایشگاه اندیشه‌ی عاشورایی با محوریت ترویج فرهنگ حسینی و اقدام جهادی به همت مجمع خادمین حضرت زهرا(س) با حمایت «قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)» توسط حوزه‌ی علمیه‌ی قزوین و پایگاه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) رجایی‌دشت، چندی پیش در الموت قزوین برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی بنیاد برکت٬ در این نمایشگاه 10 تن از روحانیون حوزه‌ی علمیه جهت تبلیغ و روایت‌گری و 4 کارشناس در حوزه‌های مذهبی، خانواده، کشاورزی و اقتصاد مقاومتی و هم‌چنین تعدادی از بسیجیان خواهر و برادر به فعالیت می‌پردازند.
    نمایشگاه اندیشه‌ی عاشورایی شامل پنج سالن مختلف بود که هر سالن به یک بخش تاریخی و اجتماعی اختصاص داشت.
    سالن اول به روایت ولادت امام حسین(ع)، رحلت پیامبر اسلام(ص)، شهادت حضرت زهرا(س)، امیرالمؤمنین علی(ع) و امام حسن مجتبی(ع) و نیز به حادثه‌ی عاشورا اختصاص داشت.
    سالن دوم این نمایشگاه به حوزه‌ی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پرداخته بود. در این سالن مکانی بازسازی شده شبیه به اتاق فرماندهی بود، که کودکان و نوجوانان می‌توانستند عکس‌های یادگاری بگیرند.
    هم‌چنین در سالن سوم این نمایشگاه، یک سینمای سه‌بعدی تعبیه شده بود تا بازدیدکنندگان به تماشای کلیپ‌های مرتبط با موضوع نمایشگاه بنشینند. در این سالن پس از پایان ساعت نمایشگاه، بعد از نماز مغرب و عشا، ضمن قرائت قرآن و زیارت عاشورا، سخنرانی و روضه‌خوانی و سینه‌زنی برگزار می‌شد.
    در سالن چهارم که با حضور کارشناسان حوزه‌های مذهبی، سیاسی، کشاورزی، مشاوره خانواده، اقتصاد روستایی برپا شده بود، گزارش فعالیت‌های مجمع خادمین حضرت زهرا(س)، سپاه منطقه‌ی الموت، بسیج سازندگی، بخشداری منطقه و دهیاران، جهادکشاورزی و کمیته‌ی امداد در معرض دید مردم و عموم بازدیدکنندگان قرار داشت. سالن پنجم این نمایشگاه نیز، محل بازی و نقاشی کودکان و نوجوانان بود که توسط متخصصان محتوایی و بصری در حوزه‌ی بازی اداره می‌شد.
    غرفه‌ی پنجم و پایانی نمایشگاه نیز به موضوع اقتصاد مقاومتی در قالب فروش محصولات بومی پرداخته و هم‌چنین یک غرفه‌ی فروش کتاب و لوازم‌التحریر اسلامی و ایرانی با هدف حمایت از تولید داخلی نیز در فضای جانبی نمایشگاه آماده‌ی عرضه‌ی محصولات به بازدیدکنندگان بود.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=12473

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم