نماد سایت پول بانک

برنامه وزارت راه برای تولید ویژه مسکن در سال جهش تولید

  • معاون وزیر راه با تاکید بر این‌که نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب همه بخش‌ها از جمله مسکن است،گفت:برنامه‌ریزی برای تولید ویژه مسکن در سال ۹۹ آغاز شد.

    – اخبار اقتصادی –

    محمود محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نامگذاری سال 99 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام " جهش تولید" اظهار کرد: نامگذاری امسال در واقع فصل‌الخطاب برای همه بخش ها از جمله حوزه مسکن وزارت راه و شهرسازی است.

    وی ادامه داد: بلافاصله برنامه‌ریزی برای این‌که چگونه می‌توانیم بحث تولید مسکن را بر اساس نامگذاری رهبر معظم انقلاب به صورت ویژه داشته باشیم در وزارت راه و شهرسازی آغاز شد.

    وی تصریح کرد: باید امکانات دولت، توانمندی بخش خصوصی، سرمایه‌های بخش خصوصی به ویژه سرمایه‌های خُرد، سرمایه‌های عمومی و سرمایه‌های خاص را برای افزایش تولید مسکن در سال 99 هم‌جهت کنیم.

    معاون مسکن و ساختمان تاکید کرد:‌ تلاش می‌کنیم برنامه‌ای مبتنی بر شعار امسال در وزارت راه و شهرسازی تدوین و ارائه شود.

    محمودزاده گفت: همه همکاران ما در وزارت راه، طی روزهای گذشته علی‌رغم تعطیلی رسمی در این زمینه کار کرده‌اند که پس از جمع‌بندی و بعد از شروع فعالیت‌ها برنامه مذکور رونمایی می‌شود.

    تامین 36 هزار میلیارد ریال برای تولید ناوگان دریایی ایرانی در سال جهش تولیدالزامات تحقق جهش تولید/ لزوم اصلاح نظام بانکی در جهت رونق بیشتر تولید

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل