نماد سایت پول بانک

برنامه های فرهنگی متروی تهران در ماه ضیافت خوبان

  • به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محسن محمدیان افزود: به منظور برخورداری مسافران متروی تهران از حال و هوای معنوی ماه ضیافت الهی، با استفاده از طرح و محتوای فرهنگی نسبت به فضاسازی محیطی ایستگاه های مترو اقدام شده است.
    وی با اشاره به اینکه همخوانی و اجرای سرود در استقبال از ماه نزول قرآن برنامه دیگری است که از روز شنبه 29 تا 30 اردیبهشت ماه 97 در ایستگاه های امام خمینی (ره)، شوش، تئاترشهر و شهید بهشتی برای مسافران شهر زیرزمینی اجرا می شود تصریح کرد: مضمون این سرودها شامل مناجات و قطعاتی با موضوع ماه مبارک رمضان می باشد
    محمدیان گفت:تمامی آبخوری های ایستگاه ها نیز به وسیله طرح های گرافیک محیطی و با موضوع رعایت حال مسافران روزه دار فضاسازی شده اند.
    وی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان مسافران می توانند در گذرگاه های فرهنگی مترو نظاره گر نمایشگاه های عکس و پوستر با عنوان “ذکر” و “پوسترهای منتخب جشنواره قرآن” باشند.
    محمدیان در ادامه از اجرای برنامه کرسی تلاوت در ایستگاه های منتخب خبر داد و گفت: این برنامه به منظور ایجاد فضای روحانی در ایستگاه های متروی تهران و حومه اجرا می شود.
    مدیرارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: این برنامه توسط قاریان ممتاز نوجوان در ساعات ملکوتی اذان ظهر و مغرب ضمن تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید، نوای روحانی اذان به صورت زنده در. ایستگاه های ابن سینا، شهید مفتح، میدان حضرت ولی عصر (عج)، تئاتر شهر و امام خمینی (ره) اجرا می شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل