نماد سایت پول بانک

برای شروع کار رشته میکروبلیدینگ به چه ابزاری نیاز داریم؟

برای شروع کار رشته میکروبلیدینگ به چه ابزاری نیاز داریم؟
  • علاقه‌مندانی که قصد دارند با یادگیری رشته‌های مختلف آرایشگری علاقه خود را دنبال کرده و به درآمد بالایی دست پیدا کنند، در ابتدا باید در یک سری دوره‌های آموزشی حرفه‌ای شرکت کرده و از ابزارهای مورد نیاز هم استفاده کنند. می‌دانیم که در آموزش میکروبلیدینگ یک سری ابزارهای مهم وجود دارد که برای بلید کردن و دیگر مراحل آن مورد نیاز است. مجموعه آموزشگاه آرایشگری دترلند اقدام به برگزاری دوره‌هایی می‌کند که شما در آن به‌صورت کامل با این ابزارها آشنا شده و نحوه کار با آن‌ها را نیز یاد می‌گیرید. ابزارهایی مانند تیغه‌های مخصوص بلید، قلم میکرو همراه با تیغه‌های جانبی، قلم خارج از مرکز و همچنین قلم دستی نقره‌ای سنگین از جمله این موارد است.

    در کنار ابزارها و رنگ‌های مخصوص برای کار ، آموزش میکروبلیدینگ را هم خواهیم داشت که در قالب یک پک آموزشی در دوره‌ها برای‌تان فراهم شده است و حتی مشاوره‌های لازم در مورد نحوه کار با آن‌ها را نیز یاد خواهید گرفت. در این دوره‌ها می‌توانید با کمک این ابزارها تسلط کاملی روی رشته پیدا کرده و مهارت‌ها را به‌صورت کامل یاد بگیرید. دوره آموزش میکروبلیدینگ به شما کمک می‌کند که به درآمد بالایی دست پیدا کنید. داشتن تسلط و مهارت در هر رشته‌ای بسیار اهمیت دارد و اگر با علاقه و پشتکار وارد شوید، یقینا موفقیت در انتظارتان خواهد بود.

    استفاده از ابزارهای تخصصی در آموزش میکروبلیدینگ

    هر چه‌قدر که با ابزارهای استاندارد اقدام به یادگیری کنید، شانس یاد گرفتن بهینه و داشتن مهارت در دوره کارتان بیشتر خواهد بود. با به‌دست آوردن تسلط کامل، می‌توانید طرح‌های مناسب برای چهره‌های مختلف را کشیده و سپس تکنیک میکروبلیدینگ را روی ابرو پیاده سازی کنید. مشتریان نحوه کار شما با ابزارها را دیده و می‌توانند به مشتری دائمی شما تبدیل شوند. مشتریان حرفه‌ای تخصص و تبحر شما را تماشا کرده و می‌توانند تشخیص دهند که چقدر در کار خود خبره هستید، مجموعه آموزش آرایشگری دترلند هم به همه این موارد توجه کرده و آموزشی کاملا حرفه‌ای را در اختیار شما خواهد گذاشت.

    می‌توانید در این دوره با یک سری سرفصل‌های مهم از آشنا شوید. از آموزش هاشور زدن ابرو گرفته تا آموزش کار با دستگاه تاتو ابرو آموزش داده می‌شود. می‌دانیم که یکی از روش‌های آموزش میکروبلیدینگ به روش فیبروز انجام می‌شود. می‌توانید طراحی و تاتو ابرو را در کنار دوره آموزش میکروبلیدینگ یاد گرفته و یک پکیج کامل برای مشتری خود داشته باشید. هاشور زدن ابرو روی پوست مصنوعی به‌عنوان مدل آموزش داده شده و می‌توانید مهارت‌های یاد گرفته خود را مدام تمرین کنید. با تمرین و تکرار بیشتر می‌توانید به نهایت تخصص دست پیدا کنید. هاشور زدن مویی هم توسط مربی به شما آموزش داده خواهد شد.

    بازار کار میکروبلیدینگ

    همه روزه تغییرات زیادی در حوزه آرایشگری انجام می‌شود و این تغییرات نشان دهنده زنده و پویا بودن این رشته مخصوصا در ایران است. دنیای مد سبب می‌شود که مشتریان سلیقه‌های مختلفی داشته و به‌دنبال چهره‌ای زیبا بر اساس خواست خود باشند. آرایش هم به‌همین دلیل در کشور متنوع‌تر شده است و هر چه قدر که در کار خود خبره باشید، بیشتر می‌توانید خواست مشتری را پیاده‌سازی کنید. می‌دانیم که میکروبلیدینگ ابرو هم درخواست بیشتری نسبت به تاتوابرو دارد و پیشرفته بودن این روش سبب رونق آن در بین مشتریان شده است.

    شما هم کافی است که در یک آموزشگاه آرایشگری حرفه‌ای اقدام به دریافت نکات آموزشی کرده و در کار خود پیشرفت کنید. میکروبلیدینگ درآمد بالایی در بین رشته‌های آرایشگاهی دارد و اگر در کنار آن دوره‌های مربوط به میکروپیگمنتیشن را هم بگذرانید، یک مکمل خوب در مهارت‌های خود خواهید داشت و حجم مشتریان شما بیشتر خواهد شد. می‌توانید به راحتی سالن آرایشی خود را هم حتی بدون نیاز به مدرک ایجاد کرده و مهارت‌های خود را به نمایش گذارد. کسب مدرک در مجموعه آموزشگاه آرایشگری دترلند به شما کمک می‌کند که کارهای مهاجرت و کسب ویزا را نیز راحت‌تر طی کنید.

     

    آموزشگاه آرایشگری دترلند؛ بهترین مکان برای یادگیری

    مجموعه دترلند در خدمت شما است تا دوره‌های آموزشی مبتدی تا پیشرفته رشته‌های آرایشگری مختلف را در اختیار شما گذارد.  رشته هایی مانند آموزش بافت مو، آموزش کاشت ناخن، آموزش میکاپ، آموزش شینیون و … در این آموزشگاه معتبر برگزار می شود. این دوره‌ها به‌صورت حضوری و عملی برگزار شده و شهروندان تهران و خارج از تهران می‌توانند در آن شرکت کنند. شرایط لازم برای حضور در تهران با تهیه خوابگاه و برگزاری کلاس‌ها در روزهای تعطیل هم فراهم شده است و بدون چالش خاصی می‌توانید حضور پیدا کنید. از مزایای دور‌ه‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

    • ارائه مدرک معتبر
    • حضور مربیان کاربلد و حرفه‌ای
    • استفاده از ابزارهای پیشرفته در تمامی دور‌ه‌ها
    • پشتیبانی از هنرجو حتی بعد از اتمام دوره
    • برگزاری دوره‌ها در روزهای تعطیل

    علاقه‌مندان برای شرکت در دور‌ه‌ها می‌توانند به سایت deterland.com مراجعه کرده و مراحل لازم برای ثبت نام و پر کردن فرم را انجام دهند. با تماس از طریق شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ هم می‌توانید مشاور‌ه‌های لازم را دریافت کرده و تمام سوالات خود را مطرح کنید. کارشناسان تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده و کمک می‌کنند که بتوانید بهترین شرایط را در شرکت در دوره‌ها کسب کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل