• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

اوکراینی‌ها برای استخراج بیت کوین از PS4 استفاده می‌کنند!

  • کد خبر : 240410
  • 22 تیر 1400 - 6:29
اوکراینی‌ها برای استخراج بیت کوین از PS4 استفاده می‌کنند!

یک مزرعه استخراج غیرقانونی در اوکراین که از انبار خالی یک شرکت تأمین انرژی برای اتصال به شبکه برق استفاده می‌کرد، توسط مقامات اوکراینی شناسایی و توقیف شد. این مزرعه غیرقانونی که از پلی استیشن ۴ برای ا..

  • یک مزرعه استخراج غیرقانونی در اوکراین که از انبار خالی یک شرکت تأمین انرژی برای اتصال به شبکه برق استفاده می‌کرد، توسط مقامات اوکراینی شناسایی و توقیف شد. این مزرعه غیرقانونی که از پلی استیشن ۴ برای استخراج بیت کوین استفاده می‌کرد، بین ۱۸۶,۲۰۰ تا ۲۵۹,۳۰۰ دلار برق سرقت کرده است.

    به گزارش کوین تلگراف، مقامات اوکراینی به یک مزرعه استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در این کشور یورش بردند. بر اساس اطلاعیه رسمی دستگاه امنیتی اوکراین، این مرکز در محل سابق یک شرکت تأمین برق به نام جی‌اس‌سی وینیتسیا‌اوبلنرگو (JSC Vinnytsiaoblenergo) احداث شده بود.

    این استخراج‌کنندگان غیرقانونی برای سرقت برق از این شرکت تأمین انرژی و پنهان‌کردن فعالیت‌های خود، اقدام به دست‌کاری کنتورهای برق کرده بودند.

    پلیس اوکراین این مزرعه را بزرگ‌ترین مرکز استخراج زیرزمینی توصیف کرده که تاکنون کشف شده است. نزدیک به ۵,۰۰۰ واحد تجهیزات رایانه‌ای، شامل ۳,۸۰۰ کنسول پلی استیشن ۴ (PS4)، بیش از ۵۰۰ کارت گرافیک (GPU)، ۵۰ واحد پردازش‌گر، تعدادی نوت بوک، تلفن و فلش درایو در این مرکز کشف شده است.

    دستگاه امنیتی اوکراین تخمین می‌زند که خسارت ماهانه استان وینیتسیا از برق سرقت شده توسط این مزرعه غیرقانونی، چیزی بین ۱۸۶,۲۰۰ تا ۲۵۹,۳۰۰ دلار باشد. این حجم از مصرف برق حتی می‌توانست به کمبود برق در سراسر شهر وینیتسیا، مرکز استان وینیتسیا، منجر شود.

    بررسی‌های متعددی نشان می‌دهد که پلی استیشن ۴، یکی از جدید‌ترین کنسول‌های بازی سونی، دستگاه مناسبی برای استخراج ارزهای دیجیتال نیست. با توجه به پیکربندی این دستگاه‌ها که در مقایسه با بسیاری از دستگاه‌های استخراج امروزی کمی قدیمی به‌حساب می‌آید، حتی یک مجموعه ۱۶ عددی پلی استیشن ۴ هم نمی‌تواند با برق قانونی بازدهی قابل قبولی داشته باشد.

    اوکراین سال گذشته در شاخص جهانی پذیرش ارزهای دیجیتال که توسط شرکت تحلیلی چینالیسیس (Chainalysis) ارائه شده بود، در رتبه اول جهان قرار گرفت. این کشور اروپای شرقی در تلاش است تا با ارائه نوآوری‌هایی در حوزه ارزهای دیجیتال به کشوری پیشرو در منطقه تبدیل شود.

    یکی از این نوآوری‌ها پیشنهاد یک طرح قانونی در پارلمان این کشور است که هدف آن مشخص کردن وضعیت حقوقی ارزهای دیجیتال است. این طرح همچنین شامل قوانینی برای گردش و صدور ارزهای دیجیتال در اوکراین است.

    اوکراینی‌ها برای استخراج بیت کوین از PS4 استفاده می‌کنند!

    در این باره بیشتر بخوانید

    • نیروگاه‌های هسته‌ای اوکراین به استخراج بیت کوین اختصاص می‌یابند
    • عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: تولید بیت کوین با برق یارانه‌ای مساوی است با قاچاق!
    • آغاز قطع برق استخراج‌کنندگان بیت کوین/ ادعای انجمن بلاک‌ چین پذیرفتنی نیست
    • گزارش ایسنا: استخراج‌ کنندگان به آیین‌نامه دولت اعتراض دارند
    • محقق هسته‌ای روسی بخاطر استخراج غیرقانونی بیت کوین محکوم شد

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=240410

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم