نماد سایت پول بانک

انتقال وجه در کمتر از 2 دقیقه، کارت به کارت با اپلیکیشن تاپ

تاپ
  • اپلیکیشن تاپ، یک نرم افزار موبایلی قدرتمند برای انجام کارهای پرداخت و دریافت خدمات مالی و اعتباری است. با تاپ می‌توانید در هر لحظه و هر جا از هر یک از حساب‌های بانکی خود موجودی بگیرید و از ویژگی کارت به کارت به مبلغ دلخواه در تاپ استفاده کنید.

    خدمات کارت به کارت اپلیکیشن تاپ و سایر خدمات کاربردی آن، شما را از بسیاری از مراجعات بی‌مورد و وقت گیر به شعب بانکی یا خودپرداز بی نیاز می‌کند. البته تاپ فقط یک اپلیکیشن پرداخت ساده نیست؛ با تاپ می‌توانید از تمام خدمات مالی و اعتباری مانند سامانه صیاد و سامانه سجام، خدمات گردشگری مانند خرید بلیط اتوبوس و هواپیما، خدمات خودرویی مانند پرداخت خودکار عوارض خودرو و خرید بیمه خودرو و بسیاری از خدمات کاربردی دیگر در سریع‌ترین زمان ممکن استفاده کنید.

    با اپلیکیشن تاپ، قدر زمان ارزشمند خود را بیشتر بدانید!

    کارت به کارت و گرفتن موجودی با تاپ چه مزایایی دارد؟

    شما با نصب اپلیکیشن تاپ بر روی گوشی تلفن همراهتان و ثبت نام در آن می‌توانید هر جا و هر لحظه که بخواهید، به هر کدام از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب در کشور، کارت به کارت انجام دهید.

    راهنمای استعلام موجودی کارت با اپلیکیشن تاپ

    استعلام موجودی حساب بانکی یکی از ویژگی‌های کاربردی اپلیکیشن تاپ است که در کمتر از دو دقیقه و بدون نیاز به مراجعه به شعب خودپرداز انجام می‌شود. برای استعلام موجودی هر یک از کارت‌های بانکی خود با تاپ، کافی است اپلیکیشن تاپ را بر روی گوشی خود نصب کنید و به اینترنت دسترسی داشته باشید.

    برای گرفتن موجودی حساب به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید:

    راهنمای مرحله به مرحله انتقال وجه به میزان دلخواه با اپلیکیشن تاپ

    برای استفاده از خدمات کارت به کارت اپلیکیشن تاپ ابتدا لازم است اپلیکیشن را دانلود و برروی گوشی خود نصب کنید. راه‌های دانلود اپلیکیشن تاپ در بخش‌های بعدی شرح داده شده است.

    برای استفاده از خدمات کارت به کارت مطابق راهنمای زیر عمل کنید:

    سایر خدمات مالی و اعتباری اپلیکیشن تاپ

    انتقال وجه کارت به کارت به مبلغ دلخواه و استعلام موجودی تنها خدمات حوزه پرداخت اپلیکیشن تاپ نیست. سایر خدمات اعتباری تاپ عبارتند از:

    علاوه بر خدمات مالی و اعتباری، بسیاری دیگر از ویژگی‌های دیگر اپلیکیشن تاپ می‌تواند نیازهای شما به دریافت خدمات روزمره الکترونیک را تامین کند. برخی از این خدمات عبارتند از:

     

    راهنمای دانلود و نصب اپلیکیشن تاپ

    برای دسترسی به اپلیکیشن تاپ و استفاده از تمام خدمات آن، فقط و فقط به یک گوشی تلفن همراه هوشمند و اینترنت (اینترنت همراه یا خطوط اینترنت ADSL) احتیاج دارید. شما به راحتی از طریق وبسایت تاپ، کافه بازار و مایکت می‌توانید در کمتر از یک دقیقه اپلیکیشن تاپ را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید.

    برای دانلود و نصب اپلیکیشن تاپ از یکی از منابع زیر اقدام کنید:

    دانلود اپلیکیشن تاپ از گوگل پلی

    لینک دانلود اپلیکیشن تاپ از مایکت:

    لینک دانلود اپلیکیشن TOP از کافه بازار :

    پس از نصب اپلیکیشن تاپ، منوی خدمات مختلف را مشاهده می‌کنید. منوی تاپ بسیار ساده و کاربردی است. کافیست بر روی هر یک از خدمات مورد نظر خود کلیک کنید و به‌ راحتی از آن استفاده کنید.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل