نماد سایت پول بانک

افزایش قیمت بلیت هواپیما از اردیبهشت: توضیحات سخنگوی سازمان هواپیمایی

افزایش قیمت بلیت هواپیما از اردیبهشت: توضیحات سخنگوی سازمان هواپیمایی
  • جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی، در گفت‌وگو با ایسنا توضیح داد که قید زمانی دو هفته‌ای برای تغییر قیمت بلیت تکذیب می‌شود. او افزود که تغییرات قیمت بلیت هواپیما منوط به طی مراحل قانونی و تصمیم‌گیری ستاد تنظیم بازار است و هیچ کس نمی‌تواند زمان قطعی قیمت‌گذاری جدید بلیت پروازهای داخلی را مشخص کند.

    یازرلو اظهار کرد که جلسه شورای عالی هواپیمایی با حضور شرکت‌های هواپیمایی برگزار و قیمت بلیت هواپیما تعیین شده و این تغییر را به ستاد تنظیم بازار ارسال کرده‌اند، اما تصمیم نهایی به عهده ستاد تنظیم بازار است. وی همچنین اشاره کرد که در سال گذشته شرکت‌های هواپیمایی خواستار افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت بلیت بودند اما ستاد تنظیم بازار با افزایش ۲۹ درصدی موافقت کرد.

    رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز در مورد تصمیم‌گیری‌ برای تعیین قیمت جدید بلیت هواپیما اظهاراتی داشته است. او اعلام کرد که رای دیوان عدالت اداری مبنای تصمیم گیری در این زمینه خواهد بود و منتظر تعیین تکلیف دیوان عدالت اداری هستند.

    این مساله باعث شده است که برخی رسانه‌ها از افزایش قیمت بلیت هواپیما در آینده خبر دهند؛ با این حال، همانطور که سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرده، افزایش قیمت بلیت هواپیما به رای دیوان عدالت اداری و تصمیم ستاد تنظیم بازار بستگی دارد؛ و تا کنون تصمیمی درباره افزایش قیمت بلیت گرفته نشده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل