• امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳
3

آیین افتتاح بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ برگزار شد

  • کد خبر : 348264
  • 09 تیر 1403 - 15:41
آیین افتتاح بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ برگزار شد

پول بانک: بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ 27)، از روز شنبه 9 تا روز سه شنبه 12 تیرماه 1403، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می ‌شود.

  • بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ 27)، با حضور دکتر عیسی زارع‌ پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

    به گزارش خبرنگار سایت خبری تحلیلی پول بانک، آیین افتتاح بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ 27)، صبح امروز شنبه 9 تیرماه 1403، با حضور دکتر عیسی زارع‌ پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی حکیم‌ جوادی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، جمعی از مسئولین، فعالین حوزه اقتصاد دیجیتال و اصحاب رسانه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

    بنا به این گزارش، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ 27)، بیش از ۵۰۰ شرکت خصوصی و استارتاپی و ۹ پارک علم و فناوری و بیش از ۱۰۰ شرکت و مجموعه از کشورهای خارجی، در ۱۵ سالن نمایشگاهی آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند.

    علاوه بر این نمایندگانی از کشورهایی مانند فرانسه، روسیه، آلمان، ژاپن، ترکیه و کره‌جنوبی نیز برای ارائه محصولات و دستاورد‌ها در نمایشگاه حضور دارند.

    در این نمایشگاه مجموعه‌های استارتاپی و شرکت‌های فعال در این حوزه در کنار یکدیگر حضور خواهند داشت تا به رشد اقتصاد دیجیتال کشور کمک کنند.

    رویکرد بیست و هفتمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) این است که بیش از گذشته از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود. بخش عمده‌ای از سرمایه در صنایع قدیمی‌تر هزینه شده و برگزاری این نمایشگاه بستری را فراهم می‌کند تا سرمایه‌گذاران بخشی از سرمایه خود را به سمت استارتاپ‌های جدید هدایت کنند.

    الکامپ امسال از نظر کمی، رشد فزاینده‌ای داشته و در فضایی بالغ بر 50 هزار متر مربع برگزار می‌شود. الکام استارز، الکام پیچ، تینواستارز، توان‌تک، الکام‌تاکز جزو بخش‌های اصلی الکامپ 27 هستند. همچنین در سالن‌های 38 و خلیج فارس نمایشگاه میزبان نمایندگان کشورهای خارجی خواهد بود.

    گفتنی است، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ 27)، از روز شنبه 9 تا روز سه شنبه 12 تیرماه 1403، به مدت ۴ روز و ساعت بازید برای عموم علاقمندان  از ۸ صبح تا 16 عصر، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می ‌شود.

    خبرنگار: کوروش جم

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=348264

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    اپلیکیشن تاپ بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تایید چک تتر تسهیلات بانکی تپسی خدمات ثبت شرکت درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش سامانه صیاد ساپورت های تاسیسات سینی کابل فروش اختراع ثبت نشده قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هزینه ثبت اختراع هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال چک صیادی کسب و کار کوروش جم