نماد سایت پول بانک

آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین از 12 شهریور+جزییات

  • آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین از ۱۲ شهریور+جزییات

    مدیر روابط عمومی ایران ایر از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین با قیمت مصوب از ۱۲ شهریور خبر داد و گفت: هزینه استرداد کنسلی بلیت پروازهای اربعین برای هر مسیر ۵۰۰ هزار تومان است.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حسام قربانعلی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین از شنبه آینده 12 شهریور اظهار کرد: نرخ مصوب پروازهای اربعین به صورت رفت و برگشت 6 میلیون تومان است.

    وی با بیان اینکه هزینه کنسلی این پروازها به ازای هر مسیر 500 هزار تومان است، ادامه داد: ایران ایر پروازهای اربعین را فقط از مبدا تهران انجام خواهد داد.

    وی با بیان اینکه فروش بلیت برای گروه های کمتر از 9 نفر از طریق دفتر مرکزی فروش بلیت‌های ایران‌ایر و سایت اینترنتی شرکت هما انجام خواهد شد، اضافه کرد: قیمت بلیت برای بزرگسالان 6 میلیون تومان، برای رده سنی کودک 6 میلیون تومان و برای کمتر از دو سال 10 درصد نرخ بلیت خواهد بود.

    وی گفت: به مسافرانی که در زمان پرواز در فرودگاه حاضر نشوند، 3 میلیون تومان مسترد می شود. همچنین زائرانی که از قبل اعلام کنسلی پرواز کنند، 90 درصد قیمت بلیت را دریافت می‌کنند.

    مدیر روابط عمومی ایران ایر گفت: نرخ استرداد بلیت پروازهای اربعین به ازای هر مسیر 500 هزار تومان است. در رفت و برگشت پرواز از تهران یک میلیون تومان است.

    قربانعلی با اشاره به هماهنگی با بانک ها برای استرداد سریع یادآور مبلغ بلیت های کنسل شده، اظهار کرد: بار مجاز برای هر زائر 30 کیلوگرم است.

    انتهای پیام/

    منبع : تسنیم  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل