• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

آسانسور اجاره بها را هم نجومی کرد!/ جدول

  • کد خبر : 319345
  • 08 خرداد 1402 - 10:26
آسانسور اجاره بها را هم نجومی کرد!/ جدول

آسانسور اجاره بها را هم نجومی کرد!/ جدول به گزارش منیبان، بررسی‌ها نشان می‌دهد که مستأجران به دنبال واحد‌های مسکونی با توجه به بودجه‌ای که دارند هستند از سوی دیگر صاحبخانه‌ها براساس نیاز خود خانه را برای اجاره گذاشته اند. سری به دیوار زده ایم و پس از تماس با چندآگهی صاحبخانه‌ها آسانسور، پارکینگ، انباری […]

  • آسانسور اجاره بها را هم نجومی کرد!/ جدول

      به گزارش منیبان، بررسی‌ها نشان می‌دهد که مستأجران به دنبال واحد‌های مسکونی با توجه به بودجه‌ای که دارند هستند از سوی دیگر صاحبخانه‌ها براساس نیاز خود خانه را برای اجاره گذاشته اند.

      سری به دیوار زده ایم و پس از تماس با چندآگهی صاحبخانه‌ها آسانسور، پارکینگ، انباری و گاز رومیزی داشتن خانه را یکی از آپشن‌هایی برای افزایش قیمت می‌دادند در صورتی که این‌ها آپشن نیستند.

      از سو دیگر مشاوران املاک ناراضی از وضعیت موجود چرا که مستأجران برای پیدا کردن خانه کمتر به مشاورین املاک سر میزنندو بیشتر در سایت‌ها به دنبال خانه براساس بودجه هستند.

      1592609_285

      منبع خبر

      میانگین امتیازات ۵ از ۵
      از مجموع ۱ رای
      لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=319345

      برچسب ها

      ثبت دیدگاه

      مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
      قوانین ارسال دیدگاه
      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

      برچسب ها

      بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم