• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

۱۰,۰۰۰ تاکسی در انگلیس از اتریوم برای روش پرداخت استفاده می‌کنند

  • کد خبر : 232452
  • 11 اردیبهشت 1400 - 5:24
۱۰,۰۰۰ تاکسی در انگلیس از اتریوم برای روش پرداخت استفاده می‌کنند

بیش از ۱۰,۰۰۰ تاکسی در انگلیس با همکاری دو پلتفرم راهکارهای پرداخت، قادر به دریافت ارزهای دیجیتال خواهند بود. این روش پرداخت با بلاک چین اتریوم آغاز می‌شود و سپس به دیگر بلاک چین‌های قرارداد هوشمند گس..

  • بیش از ۱۰,۰۰۰ تاکسی در انگلیس با همکاری دو پلتفرم راهکارهای پرداخت، قادر به دریافت ارزهای دیجیتال خواهند بود. این روش پرداخت با بلاک چین اتریوم آغاز می‌شود و سپس به دیگر بلاک چین‌های قرارداد هوشمند گسترش خواهد یافت.

    به گزارش دیکریپت، شرکت پرداخت موبایلی اچ‌آی‌پی‌اس (HIPS) و پرداخت تاکسی پیمنت هاوس (The Payment House) در اطلاعیه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد، اعلام کردند که شراکتی را برای فراهم کردن امکان پذیرش ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاک چین اتریوم برای تاکسی‌های انگلیس و کشورهای حوزه اسکاندیناوی آغاز کرده‌اند.

    ایجاد چنین پلتفرمی به این معناست که ۱۰,۰۰۰ تاکسی در انگلستان و ۲۰,۰۰۰ تاکسی در حوزه اسکاندیناوی (دانمارک، سوئد، فنلاند و نروژ) می‌توانند پس از راه‌اندازی مرحله بتای این درگاه پرداخت در ماه نوامبر سال جاری میلادی از آن استفاده کنند؛ این یعنی حدود ۳۰,۰۰۰ تاکسی در اروپا از خدمات این چنینی بهره‌مند خواهند شد.

    براساس این اطلاعیه، این پلتفرم در ابتدا توکن اچ‌آی‌پی‌اس مرچنت (MTO) را که یک توکن ERC-20 بر بستر اتریوم است و استیبل کوین USDC را می‌پذیرد و سپس به دیگر ارزهای دیجیتال گسترش می‌یابد.

    جان کاوبرینگ (John Cavebring)، مدیرعامل شرکت اچ‌آی‌پی‌اس، گفت:

    ما معتقدیم که قابلیت‌های مشتری‌مدار توکن MTO حلقه گمشده پرداخت‌های مبتنی بر ارزهای دیجیتال برای دستیابی به نفوذ بازار و پذیرش انبوه در میان مصرف‌کنندگان جریان اصلی است.

    این سیستم که از پروتکل اچ‌آی‌پی‌اس مرچنت، پلتفرم اچ‌ام‌پی گیتوی (HMP-gateway) و توکن آن تشکیل شده است، در اطلاعیه به‌عنوان «راهکاری برای انتقال مفاهیم حمایت از مصرف‌کنندگان از صنعت پرداخت کارتی سنتی به بلاک چین اتریوم» توصیف شده است.

    سیستم اچ‌آی‌پی‌اس به شمار زیادی از راهکارهای پرداخت ملحق می‌شود تا امکان استفاده از ارزهای دیجیتال را برای همه نوع پرداخت، از اشتراک مجله تایم گرفته تا خرید سبزیجات ارگانیک، فراهم کند.

    در نوامبر سال ۲۰۲۰، شرکت پی‌پل (PayPal) با راه‌اندازی امکان پرداخت با بیت کوین (BTC) و دیگر ارزهای دیجیتال، در این حوزه پیشگام شد.

    سیستم اچ‌آی‌پی‌اس که در ماه آوریل راه‌اندازی شده، برای بلاک چین‌هایی که از قرارداد هوشمند پشتیبانی می‌کنند طراحی شده است؛ یعنی در آینده می‌تواند علاوه بر اتریوم، از کاردانو (Cardano) و سولانا (Solana) و غیره استفاده کند.

    درواقع، این پروتکل که سرعت تراکنش آن «تقریباً آنی» است، علاوه بر اتریوم روی سولانا نیز ساخته شده است.

    بر اساس این اطلاعیه، سولانا «یک بلاک چین عمومی بسیار سریع است که می‌تواند بیش از ۵۰,۰۰۰ تراکنش را در ثانیه پشتیبانی کند. زمان بلاک‌های آن ۴۰۰ میلی‌ثانیه و کارمزد تراکنش آن تقریباً ۰.۰۰۰۰۱ دلار است.»

    چنین سرعتی برای کوتاه‌ترین مسیر تاکسی نیز کافی است.

    ۱۰,۰۰۰ تاکسی در انگلیس از اتریوم برای روش پرداخت استفاده می‌کنند

    در این باره بیشتر بخوانید

    • اتحادیه اروپا با کمک استارت‌آپ‌ اتریوم، مرکز بررسی بلاک‌چین را راه اندازی می‌کند
    • افشای تصاویری از کیف پول اتریوم در گوشی سامسونگ گلکسی S۱۰ !
    • مایکروسافت و اینتل از سیستم پاداش‌دهی کنسرسیوم اتریوم پشتیبانی می‌کنند
    • وضعیت بازارها: رشد بازارهای بورس جهان؛ سقوط طلا و کاهش بیت کوین
    • وضعیت بازار: قیمت بیت کوین همچنان ۱۸,۰۰۰ دلار را حفظ کرده است

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=232452

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم