• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

یک گوشی خوب اقتصادی بخریم؛چگونه؟

  • کد خبر : 1166
  • 14 خرداد 1396 - 15:50
یک گوشی خوب اقتصادی بخریم؛چگونه؟

به گزارش پایگاه خبری پول  بانک ،بسیاری از افراد به دنبال گوشی هایی هستند که قیمت مناسب و کارایی بالایی داشته باشد در این پست به بررسی چند گوشی میپردازیم که با داشتن قیمتی مناسب،کارایی فوق العاده دارند: 1. ال جی X Cam قیمت: 800 هزار تومان دو سیم کارت، 118 گرم وزن، جنس بدنه […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول  بانک ،بسیاری از افراد به دنبال گوشی هایی هستند که قیمت مناسب و کارایی بالایی داشته باشد در این پست به بررسی چند گوشی میپردازیم که با داشتن قیمتی مناسب،کارایی فوق العاده دارند:

    1. ال جی X Cam

    قیمت: 800 هزار تومان

    دو سیم کارت، 118 گرم وزن، جنس بدنه از پلاستیک، پردازنده مدیا تک با معماری 64 بیت و قدرت پردازش 1.1 گیگاهرتز، حافظه داخلی 16 گیگابایت، حافظه موقت دو گیگابایت، امکان اضافه کردن میکرو SD تا ظرفیت 128 گیگابایت، صفحه نمایش IPS با اندازه 5.2 اینچ، دقت تصویر 1080 در 1920 نقطه و تراکم پیکسلی 424ppi، دوربین 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی، اندروید نسخه 6، باتری 2520 میلی آمپر بر ساعت.

    چگونه یک گوشی خوب اقتصادی بخریم؟

    نکته خاص: کاربر شیار دوم برای کارت حافظه یا سیمکارت

    اولین وسوسه ای که شما را به سمت موبایل سبک ال جی سوق می دهد، دوربین دوگانه آن است. چقدر خوب! 800 هزار تومان پول می دهیم و آخرین تکنولوژی به کار رفته در موبایل های گرانقیمت را در اختیار می گیریم.

    از همین حالا خودتان را آماده کنید تا توی ذوق تان نخورد. دوربین X Cam معجزه نمی کند اما دوبینی کاملا قابل احترام است. از دیگر ویژگی های مثبت آن باید به وجود دو گیگابایت حافظه موقت اشاره کنیم که بیش از آن که مناعت طبق LG را نشان دهد، جریان حاکم بر بازار موبایل های ارزان قیمت را نشان مان می دهد. من به شخصه کیفیت صفحه نمایش X Cam را هم تحسین می کنم؛ چه از نظر دقت و چه از نظر تراکم نقطه ها. اگر شما یکی از کاربرانی هستید که به فضای ذخیره سازی زیاد محتاج هستند، این گوشی می تواند تا 128 گیگابایت کارت حافظه را میزبانی کند. نقطه ضعف؟ باید بین سیمکارت دوم و کارت حافظه یکی را انتخاب کنید.

    2. ال جی X Screen

    قیمت: 600 هزار تومان

    دو سیم کارت، 120 گرم وزن، جنس بدنه از فایبرگلاس، پردازنده اسنپدراگون با معماری 64 بیت و قدرت پردازش 1.2 گیگاهرتز، حافظه داخلی 16 گیگابایت، حافظه موقت دو گیگابایت، امکان اضافه کردن میکرو SD تا ظرفیت 256 گیگابایت، صفحه نمایش IPS با اندازه 4.9 اینچ، دقت تصویر 720 در 1280 نقطه و تراکم پیکسلی 298ppi، دوربین 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی، اندروید نسخه 6، باتری 2300 میلی آمپر بر ساعت.

    چگونه یک گوشی خوب اقتصادی بخریم؟

    نکته خاص: کاربر شیار دوم برای کارت حافظه یا سیمکارت، مجهز به نمایشگر همیشه روشن.

    وقتی V10 برای اولین بار تلاش کرد با نمایش دلبرانه، محبوب شود، صفحه نمایش کوچک خود را در توی چشم بقیه کرد. X Screen همان راه را در پیش می گیرد، ضمن این که با پردازنده اسنپدراگون 410 تلاش کرده خود را با محصولی مثل X Cam متمایز کند. من این محصول را به کسانی توصیه می کنم که می توانند دامن شان را در برابر وسوسه دوربین دوگانه حفظ کنند و در عوض قابلیتی مثل امکان اضافه شدن کارت حافظه 256 گیگابایتی را ترجیح می دهند.

    صفحه نمایش X Screen اما حقیرتر است. 4.9 اینچ اندازه با تراکم پیکسلی 298ppi.و پس چرا ما اصرار داریم آن را جزو گزینه های برتر به حساب بیاوریم؟ قطعا به این خاطر که بعضی از کاربران همچنان سفت و سخت موبایل هایی با این اندازه را برای جهان ایمن تر می دانند. احتمالا به خاطر این که نگه داشتن شان با یک دست ساده تر است. بهتر است بدانید LG در این گوشی هم شما را مجبور کرده از بین سیمکارت دوم و کارت حافظه فقط یکی را انتخاب کنید.

    3. هوآوی ShotX

    قیمت: 770 هزار تومان

    دو سیم کارت، 160 گرم وزن، جنس بدنه از آلومینیوم، پردازنده اسنپدراگون با معماری 64 بیت و قدرت پردازش 1.7 و 1.2 گیگاهرتز، حافظه داخلی 16 گیگابایت، حافظه موقت دو گیگابایت، امکان اضافه کردن میکرو SD تا ظرفیت 256 گیگابایت، صفحه نمایش IPS با اندازه 5.2 اینچ، دقت تصویر 1080 در 1920 نقطه و تراکم پیکسلی 424ppi، دوربین 13 مگاپیکسلی،دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، اندروید نسخه 5.1، باتری 3090 میلی آمپر و ساعت.

    چگونه یک گوشی خوب اقتصادی بخریم؟

    نکته خاص: کاربر شیار دوم برای کارت حافظه یا سیمکارت، مجهز به حسگر اثر انگشت.

    به نظر می آید ShotX با ایده ای لوس عرضه شده باشد. به جای این که دوربین سلفی و اصلی را جدا کنند، یک دوربین با قابلیت چرخش روی آن سوار کرده اند تا در هر دو حالت عکاسی حسگر 13 مگاپیکسلی و فلاش را در اختیار داشته باشید. تا چند وقت پیش احتمال می دادیم که این ویژگی طول عمر محصول را کاهش دهد اما در عمل خلاف این احتمال برای مان به اثبات رسیده است. در ادامه دل مان می تواند برای بدنه فلزی پشتی، وجود حسگر اثر انگشت و صفحه نمایش با کیفیت 5.2 اینچی با کیفیت ضعف برود اما من اصرار دارم خودتان را کنترل کنید.

    چون قطعا وجود پردازنده اسنپدراگون 616 روی این محصول و قرار گرفتنش در کنار حافظه موقت دو گیگابایتی برای هوآوی به مراتب حرکتی هوشمندانه تر به حساب می آید. تا آنجا که ShotX همچنان و هنوز به عنوان یکی از گوشی های پرفروش بازار موقعیت خود را حفظ کرده است. اگر سراغ نقطه ضعف می گردید که معامله را به هم بزنید می توانم رابط کاربری کسالت آور هوآوی را توصیه کنم.

    4. Ultra 728 HTC Desire

    قیمت: 760 هزار تومان

    دو سیم کارت، 153 گرم وزن، جنس بدنه از پلاستیک، پردازنده مدیاتک با معماری 64 بیت و قدرت پردازش 1.5 گیگاهرتز، حافظه داخلی 32 گیگابایت، حافظه موقت سه گیگابایت، امکان اضافه کردن میکرو SD تا ظرفیت دو ترابایت، صفحه نمایش IPS با اندازه 5.5 اینچ، دقت تصویر 720 در 1280 نقطه و تراکم پیکسلی 267ppi، دوربین 13 مگاپیکسلی، دوربین سلبفی پنج مگاپیکسلی، اندروید نسخه 1.5، باتری 2800 میلی آمپر بر ساعت.

    چگونه یک گوشی خوب اقتصادی بخریم؟

    نکته خاص: دارای بلندگوی استریو Boom Sound

    زیر توده ای سراسر پلاستیکی، بی هیچ ظرافتی، بدنه سنگین 153 گرمی Ultra 728 HTC Desire پنهان شده و از همه ناامیدکننده تر وجود پردازنده مدیاتک است. پس چرا پای این گوشی ایستاده ایم؟ چون حافظه موقت سه گیگابایتی اش از همه گزینه ها سریع تر است. روی آن حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت گذاشته اند که البته می توانید بعد حضور در عملیات سرقت بانک و رسیدن به پولی هنگفت برایش یک کارت گرانقیمت دو ترابایتی بخرید. صفحه نمایش آن از نظر اندازه نقطه قدرت است؛ 5.5 اینچ ولی از نظر کیفیت در برابر باقی رقبا شکست می خورد چون کیفیت 720p ارائه می دهد و عدد تراکم پیکسلی اش از 267ppi فراتر نمی رود. یک دوربین 13 مگاپیکسلی کاملا معمول d پیش روی تان می گذارد و اجازه می دهد با حسگر پنج مگاپیکسلی جلویی عکس های سلفی بگیرید.

    5. سامسونگ J5 (2016)

    قیمت: 680 هزار تومان

    دو سیم کارت، 159 گرم وزن، جنس بدنه از فلز و پلاستیک، پردازنده اسنپدراگون با معماری 64 بیت و قدرت پردازش 1.2 گیگاهرتز، حافظه داخلی 16 گیگابایت، حافظه موقت دو گیگابایت، امکان اضافه کردن میکرو SD تا ظرفیت 256 گیگابایت، صفحه نمایش Super AMCLED با اندازه 5.2 اینچ، دقت تصویر 720 در 1280 نقطه و تراکم پیکسلی 282ppi، دوربین 13 مگاپیکسلی،دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی، اندروید نسخه 6.0، باتری 3100 میلی آمپر بر ساعت.

    چگونه یک گوشی خوب اقتصادی بخریم؟

    ارزش گذاری بر اساس شهرت خانوادگی می تواند به خرید J5 نسخه 2016 منجر شود. از حق نگذریم انتخاب بدی هم نیست. رویش پردازنده اسنپدراگون 410 گذاشته اند که می تواند به دو گیگابایت حافظه موقت دوپینگ کند. 16 گیگابایت حافظه موقت موجود روی آن را هم می توان به مدد کارت های حافظه میکرو SD با ظرفیت 256 گیگابایت ارتقا داد اما بهترین ویژگی روی این محصول حضور صفحه نمایش از نوع سوپر AMOLED است.

    حتی با وجود این که کیفیت اش بیشتر از 720p نیست اما همچنان شفافیت خود را حفظ می کند. دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و دوربین پنج مگاپیکسلی سلفی هم گزینه های خیلی هیجان انگیزی نیستند اما سامسونگ دل به دریا زده و روی این مدل از گوشی های خود فلاش LED مخصوص عکاسی سلفی نصب کرده است ضمن این که می توانید با این دوربین عکس های سلفی wide بگیرید. دقیقا به خاطر همین ها J5 2015 در این فهرست راه پیدا کرده است.

    6. شیائومی 2 Redmi Note

    قیمت: 660 هزار تومان

    دو سیم کارت، 160 گرم وزن، جنس بدنه از پلاستیک، پردازنده مدیاتک با معماری 64 بیت و قدرت پردازش 2.0 گیگاهرتز، حافظه داخلی 16 گیگابایت، حافظه موقت دو گیگابایت، امکان اضافه کردن میکرو SD با ظرفیت 32 گیگابایت، صفحه نمایش IPS با اندازه 5.5 اینچ، دقت تصویر 1080 در 1920 نقطه و تراکم پیکسلی A03ppi، دوربین 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی، اندروید نسخه 5.0، باتری 3060 میلی آمپر بر ساعت.

     چگونه یک گوشی خوب اقتصادی بخریم؟

    نکته خاص: مجهز به رابط کاربری 7.0 MIUI

    دروغ چرا! اگر تنها گوشی باقی مانده روی زمین باشد، خود من خبر آتش گرفتن خانه ام را از تلفن عمومی به آتش نشانی اطلاع می دهم. وجود ایرادات عمده در رابط کاربری و کیفیت ساخت پایین 2 Redmi Note را به این درجه از محبوبیت می رساند اما باور کنید یا نه بعضی کاربران با دیدن امکانات این محصول و مقایسه قیمتش خود را می بازند. صفحه نمایش 5.5 اینچی بزرگ با دقت 1920 در 1080 نقطه و تراکم پیکسلی معادل 403ppi از جمله این قابلیت ها و امکانات است.

    همچنین می توانید باطری حجیمی به اندازه 3060 میلی آمپر ساعت در اختیار داشته باشید که این روزها غنیمت است. اما شیائومی در ساخت محصول از پردازنده ای به نام Hello X10 Mediatek MT6795 استفاده کرده که خودش نهایت بی سلیقگی است. حالا اگر می خواهید به خاطر قیمت گول بخورید، خب بفرمایید، نوش جان تان!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1166

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم