• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

یک استخر استخراج بیت کوین: فقط تراکنش‌های منطبق با قوانین آمریکا را تأیید می‌کنیم!

  • کد خبر : 212822
  • 11 فروردین 1400 - 11:00
یک استخر استخراج بیت کوین: فقط تراکنش‌های منطبق با قوانین آمریکا را تأیید می‌کنیم!

شرکت استخراج ماراتن دیجیتال هولدینگز (Marathon Digital Holdings) قصد دارد از اول ماه مه (۱۱ اردیبهشت) تمام قدرت هش خود را به استخر جدید استخراج بیت کوینی که تابع مقررات ضد پول‌شویی است، اختصاص دهد؛ یع..

  • شرکت استخراج ماراتن دیجیتال هولدینگز (Marathon Digital Holdings) قصد دارد از اول ماه مه (۱۱ اردیبهشت) تمام قدرت هش خود را به استخر جدید استخراج بیت کوینی که تابع مقررات ضد پول‌شویی است، اختصاص دهد؛ یعنی این استخر فقط تراکنش‌هایی را تأیید می‌کند که در فهرست سیاه وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار نداشته باشند.

    به گزارش کوین تلگراف، شرکت بزرگ استخراج ماراتن که پیشتر با نام ماراتن پتنت گروپ (Marathon Patent Group) فعالیت می‌کرد، راه‌اندازی اولین استخر استخراج بیت کوین آمریکای شمالی را اعلام کرد که به‌گفته آن، «کاملاً مطابق با مقررات ایالات متحده» است.

    طبق اطلاعیه‌ای که روز گذشته منتشر شد، این استخر به دستورالعمل‌ها و مقررات ضدپولشویی آمریکا که دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (OFAC) تنظیم کرده، پایبند است.

    ماراتن با استفاده از یک فناوری خاص، اطمینان حاصل خواهد کرد که تراکنش‌های پردازش‌شدهٔ این استخر با استانداردهای نظارتی [آمریکا] مطابقت دارد. مجوز این فناوری را به‌صورت انحصاری شرکت دی‌ام‌جی بلاک چین (DMG Blockchain) صادر و امکان فیلتر کردن انتقال‌ها را فراهم می‌کند.

    این شرکت از اول ماه مه (۱۱ اردیبهشت)، ۱۰۰ درصد از قدرت هش فعلی خود را به استخر جدید انتقال خواهد داد. استخر جدید ماراتن همچنین از اول ژوئن (۱۱ خرداد) پذیرش قدرت هش سایر استخراج‌کنندگان مستقر در ایالات متحده را آغاز خواهد کرد.

    ماراتن انتظار دارد تا سال ۲۰۲۲ تعداد ۱۰۳,۱۲۰ ماینر را به کار گیرد تا قدرت هش این استخر به ۱۰.۳۷ اگزاهش در ثانیه برسد. این قدرت هش تقریباً معادل ۶.۴ درصد کل نرخ هش فعلی شبکه بیت کوین است.

    ماراتن با خودداری از پذیرش تراکنش‌هایی که افراد موجود در فهرست سیاه وزارت خزانه‌داری آمریکا انجام بدهند، مدعی است که عملکردش کاملاً مطابق با مقررات این کشور خواهد بود.

    در این اطلاعیه مشخص نشده که فناوری دی‌ام‌جی چگونه مشخص می‌کند که تراکنش‌ها را افرادی انجام داده‌اند که در فهرست سیاه وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار دارند.

    مریک اوکاموتو (Merrick Okamoto)، رئیس و مدیرعامل ماراتن، اظهار داشت که به‌رغم افزایش اخیر در پذیرش بیت کوین از سوی مؤسسات، نبود تضمین‌های مقرراتی باعث شده که بسیاری از شرکت‌ها از مشارکت در استخراج بیت کوین منصرف شوند.

    اوکاماتو گفت:

    در حالی که علاقه نهادها به بیت کوین در حال سرعت گرفتن است، بسیاری از صندوق‌ها و شرکت‌های بزرگ در مورد خرید بیت کوینی که تبهکاران در آن دخیل بوده باشند، ابراز نگرانی کرده‌اند.

    او افزود:

    ما تمایل برخی از ماینرها را برای پردازش بدون تبعیض تراکنش‌ها تحسین می‌کنیم، اما اعتقاد ما این است که ما به‌عنوان یک شرکت سهامی عام فهرست‌شده در ایالات متحده که بر افزایش پذیرش نهادی بیت کوین تمرکز دارد، مسئولیت داریم که تابع مقررات ایالات متحده باشیم.

    با وجود تمایل نداشتن آشکار مؤسسات به مشارکت در استخراج بیت کوین، تحلیلگران بر این باورند که برخی از سرمایه‌گذاران آمریکایی با سهام شرکت‌های بزرگ استخراج، به‌عنوان راهی برای دسترسی قانونی به بازارهای بیت‌کوین به سوداگری مشغولند.

    هفته گذشته، کوین تلگراف گزارش کرد که عملکرد سهام استخراج بیت کوین در ۱۲ ماه گذشته به‌طور متوسط ۴۵۵ درصد بهتر از بیت کوین (BTC) بوده است. یعنی در همان زمانی که بیت کوین ۹۰۰ درصد رشد را تجربه کرده، این سهام‌ها تقریباً ۵۰۰۰ درصد رشد داشته‌اند.

    لیور شیمرون (Leeor Shimron)، معاون راهبرد دارایی دیجیتال در شرکت فانداسترات (Fundstrat)، گفت:

    گمان می‌کنم تا زمانی که صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله بیت کوین تأیید نشود، سرمایه‌گذاران ممکن است شرکت‌های استخراج سهامی عام را به‌عنوان تنها راه سرمایه‌گذاری در بیت کوین در نظر بگیرند.

    یک استخر استخراج بیت کوین: فقط تراکنش‌های منطبق با قوانین آمریکا را تأیید می‌کنیم!

    در این باره بیشتر بخوانید

    • اقدام مالیاتی اخیر ترامپ، به نفع بیت کوین
    • وزیر امور خارجه آمریکا: تراکنش‌های ناشناس بیت کوین خطرناک هستند!
    • قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال در آمریکا می‌تواند به نفع بیت کوین تمام شود
    • فارم بزرگ آمریکایی به دنبال دو برابر کردن هش ریت خود بعد از هاوینگ بیت کوین
    • شرکت آمریکایی با خرید ۱۰,۰۰۰ دستگاه استخراج بیت کوین قدرت پردازش خود را دو برابر کرد

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=212822

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم