• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

یکی از شکایت‌ها از ریپل به پیروزی این شرکت ختم شد

  • کد خبر : 198796
  • 19 اسفند 1399 - 10:00
یکی از شکایت‌ها از ریپل به پیروزی این شرکت ختم شد

دعوی حقوقی شرکت ریپل و شرکت تتراگون (Tetragon) به‌نفع ریپل مختومه اعلام شد. ریپل در بیانیه خود، شکایت تتراگون را «اقدامی فرصت‌طلبانه» برای سوءاستفاده از ادعاهای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC..

  • دعوی حقوقی شرکت ریپل و شرکت تتراگون (Tetragon) به‌نفع ریپل مختومه اعلام شد. ریپل در بیانیه خود، شکایت تتراگون را «اقدامی فرصت‌طلبانه» برای سوءاستفاده از ادعاهای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) خوانده است.

    به گزارش کریپتوبریفینگ، دادگاهی در ایالت دلاور (Delaware) درخواست شرکت تتراگون را برای بیرون کشیدن سرمایه خود از شرکت ریپل‌لبز (Ripple Labs) که در حوزه پرداخت مبتنی بر بلاک چین فعالیت می‌کند رد کرده است.

    دادگاه ایالت دلاور درخواست شرکت تتراگون را مبنی بر بازپس‌گیری سهامش در شرکت ریپل رد کرد. این شرکت در شکایت خود، جدال شرکت ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را به‌عنوان دلیل این درخواست عنوان کرده بود.

    گفتنی است دادگاه مذکور به‌دلیل اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار هنوز به‌صورت رسمی وضعیت حقوقی ارز دیجیتال XRP را مشخص نکرده است، پرونده را مختومه اعلام کرد.

    شرکت تتراگون در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ (دی‌ماه) در پی صدور یک قرار موقت در دادگاه ایالت دلاور بود تا سهام سرمایه‌گذاری‌شده خود در ریپل را بازپس بگیرد.

    ریپل در سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۸) مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار از شرکت تتراگون به‌عنوان یک سرمایه‌گذار اصلی دریافت کرد. این تأمین مالی در مرحله جذب سرمایه سری C انجام شد. در این قرارداد سرمایه‌گذاری ماده‌ای وجود دارد مبنی بر اینکه اگر ارز دیجیتال XRP از سوی یک نهاد رسمی به‌عنوان اوراق بهادار شناخته شود، تتراگون این حق را دارد که سهام مالکیتی خود را به‌صورت وجه نقد از ریپل بازپس بگیرد.

    تتراگون ادعا کرده بود که اقدام اجرایی کمیسیون بورس و اوراق بهادار علیه ریپل برای فروش ارز دیجیتال XRP به‌منزله نقض قوانین و مقررات اوراق بهادار رسمی است. بنابراین شرکت ریپل باید مبلغ سرمایه‌گذاری‌شده این شرکت را بازپس دهد.

    در این پرونده دادگاه جانب ریپل را گرفت و اعلام کرد که هنوز مشخص نشده است که آیا ریپل یک اوراق بهادار رسمی است یا خیر.

    قاضی دادگاه ایالت دلاور در این زمینه اظهار داشت:

    تغییری در ماهیت حقوقی ارز دیجیتال XRP پس از اقدام اجرایی کمیسیون بورس و اوراق بهادار نسبت به قبل ایجاد نشده است. بلکه این اقدام اجرایی در واقع موضوع اوراق بهادار بودن و یا نبودن XRP را در قالب یک سؤال مطرح کرده است. سؤالی که هنوز حل‌نشده باقی مانده و به قطعیت نرسیده است. هنگامی که این موضوع مشخص شد دادگاه منطقه‌ای به آن رسیدگی می‌کند.

    در پی اعلام رأی دادگاه، شرکت ریپل بیانیه‌ای منتشر و در آن اعلام کرد که شکایت تتراگون «اقدامی فرصت‌طلبانه» برای «سوءاستفاده» از ادعاهای کمیسیون بورس و اوراق بهادار بوده است.

    این بیانیه همچنین اضافه کرده که حکم نهایی باید به این سردرگمی پایان داده و بیان کند که کمیسیون مزبور اوراق بهادار بودن XRP را مشخص نکرده است.

    یکی از شکایت‌ها از ریپل به پیروزی این شرکت ختم شد

    در این باره بیشتر بخوانید

    • ریپل: پاسخ کمیسیون بورس را می‌دهیم
    • تاریخ اولین جلسه دادگاه ریپل مشخص شد
    • ریپل و کمیسیون بورس به توافق نرسیدند؛ روند دادرسی به‌زودی آغاز می‌شود
    • از مانی‌گرام در ارتباط با همکاری با ریپل شکایت شد
    • مدیرعامل ریپل: اگر شرکت ریپل هم نابود شود، معاملات XRP ادامه پیدا می‌کند

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=198796

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم