• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

یکی از تیم‌های لیگ بسکتبال NBA دوج کوین را برای خرید بلیط مسابقات می‌پذیرد

  • کد خبر : 196869
  • 15 اسفند 1399 - 8:00
یکی از تیم‌های لیگ بسکتبال NBA دوج کوین را برای خرید بلیط مسابقات می‌پذیرد

باشگاه بسکتبال دالاس ماوریکس اعلام کرد که از این پس طرفداران این تیم می‌توانند با استفاده از دوج کوین، بلیت و کالاهای تبلیغاتی این باشگاه را خریداری کنند.
به گزارش کوین تلگراف، این باشگاه فعال در لیگ..

  • باشگاه بسکتبال دالاس ماوریکس اعلام کرد که از این پس طرفداران این تیم می‌توانند با استفاده از دوج کوین، بلیت و کالاهای تبلیغاتی این باشگاه را خریداری کنند.

    به گزارش کوین تلگراف، این باشگاه فعال در لیگ ان‌بی‌اِی (NBA) دیروز به‌صورت رسمی اعلام کرد که اولین کسب‌وکار بزرگی است که امکان خرید با دوج کوین را برای کاربرانش فراهم کرده است. دالاس ماوریکس از خدمات شرکت بیت‌پی (BitPay) برای تبدیل ارزهای دیجیتال به ارزهای فیات استفاده می‌کند.

    این باشگاه از دو سال پیش امکان پرداخت با بیت کوین را برای کاربران خود فراهم کرده بود. بیت‌پی در این پرداخت‌ها به‌عنوان واسطه میان باشگاه و کاربر عمل می‌کند. پیش از این تیم ساکرامنتو کینگز هم بیت کوین به‌عنوان یک روش پرداخت پذیرفته بود.

    توییت باشگاه دالاس ماوریکس

    علاوه بر دوج کوین و بیت کوین، طرفداران تیم دالاس ماوریکس می‌توانند هزینه کالاهای تبلیغاتی و بلیت مسابقات را با بیت کوین کش، یواس‌دی‌سی (USDC)، پکس و استیبل کوین بایننس (BUSD) هم پرداخت کنند.

    استفن پیر (Stephen Pair)، مدیرعامل بیت‌پی، با بیان این مسئله که خرید بلیت و کالاهای تبلیغاتی باشگاه‌های بسکتبال ان‌بی‌ای با ارزهای دیجیتال می‌تواند راه برای برای پذیرش بیشتر باز کند، افزود:

    بیت‌پی معتقد است که با پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال، ‌این صنعت به نقطه‌ عطفی می‌رسد که برای همیشه اعتماد کاربران و اطمینان آنها را تغییر می‌دهد. به‌علاوه راه را برای پرداخت‌های بلاک چینی باز می‌کند تا نحوه پرداخت و دریافت پول از جانب مشتریان و کسب‌وکارها را تغییر دهند.

    مارک کوبان (Mark Cuban)، مالک باشگاه دالاس ماوریکس هم با تأیید این تصمیم اعلام کرد که پذیرش دوج کوین منطقی بوده است. او در ادامه افزود:

    واقعی است. چرا نباید [دوج کوین] بپذیریم؟ درگاه‌های پرداخت ما از آن پشتیبانی می‌کنند. هر چه از این طریق به دست بیاوریم هودل می‌کنیم. پذیرش آن هم همسو با سیاست‌های روابط‌عمومی ماست و بامزه هم هست.

    کوبان در ماه‌های گذشته به‌عنوان یکی از حامیان ارزهای دیجیتال خود را معرفی کرده است. او پیش‌تر خطاب به پیتر شیف (Peter Schiff)، طرفدار طلا و یکی از منتقدان بیت کوین، گفت که نقش طلا به‌عنوان یک ذخیره ارزش با ظهور نوآوری‌هایی در حوزه ارزهای دیجیتال، از بین می‌رود. او در صحبت‌های خود گفت که ارزهای دیجیتال کار مردم را برای تبدیل‌شدن به بانک خودشان راحت‌تر می‌کنند.

    دوج کوین از ابتدای سال ۲۰۲۱ تا به اینجا محبوبیت بسیاری میان کاربران پیدا کرده است. طبق آمارهای تازه، حجم گفتگوهای توییتری در ارتباط با این ارز دیجیتال، از بیت کوین هم بیشتر شده است. در این میان، نقش ایلان ماسک در افزایش محبوبیت و صدالبته قیمت دوج کوین پررنگ‌تر از دیگران بوده است.

    یکی از تیم‌های لیگ بسکتبال NBA دوج کوین را برای خرید بلیط مسابقات می‌پذیرد

    در این باره بیشتر بخوانید

    • یکی از قدیمی‌ترین بانک‌های اروپا استیبل کوین یورو عرضه کرد
    • باشگاه فوتبال اسپانیایی با بازیکن جدید خود با ارزهای دیجیتال قرارداد امضا کرد
    • مسترکارت اعلام کرد ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد
    • اپل پی، سرویس پرداخت اپل، اعلام کرد به‌صورت غیرمستقیم بیت کوین را می‌پذیرد
    • مدیرعامل اوبر: اگر نیاز باشد بیت کوین را می‌پذیریم

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=196869

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم