نماد سایت پول بانک

یازدهمین نمایشگاه بین المللی شهربازی، تفریحات، سرگرمی و تجهیزات وابسته افتتاح شد 

  • یازدهمین نمایشگاه بین المللی شهربازی، تفریحات، سرگرمی و تجهیزات وابسته تهران 1401، با حضور مسئولین، در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب افتتاح شد.

    به گزارش خبرنگار حوزه نمایشگاه خبرگزاری پول بانک، یازدهمین نمایشگاه بین المللی شهربازی، تفریحات، سرگرمی، تجهیزات وابسته1401، با برند تجاری «امتک»، پیش از ظهر امروز سه شنبه 11 بهمن 1401، با حضور دکتر عباس تقدسی نژاد مدیرعامل مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب، جمعی از مقامات شورای شهر، شهرداری، انجمن های تخصصی، فعالان و متخصصان این حوزه و اصحاب رسانه، در مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب افتتاح شد.

    بنا به این گزارش، یازدهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک ها، تنها رویداد بین المللی و تخصصی صنعت تفریحات، شهربازی، پارک های آبی، ورزش های تفریحی و پارک های موضوعی در ایران، با حضور ۸۰ شرکت داخلی در فضایی به وسعت ۷ هزار متر مربع نمایشگاهی، تا روز ۱۴ بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب دایر است.

    این رویداد نمایشگاهی فرصتی ممتاز برای تمامی فعالان حوزه صنعت تفریحات کشور به منظور تامین و دستیابی به اهداف تجاری آنان به شمار می رود.

    تنوع محصولات، کیفیت تجهیزات و ارائه خدمات متفاوت و همچنین حضور سایر کشورها، از ویژگی های این نمایشگاه به شمار می رود.

    توسعه مراکز تفریحی در سراسر کشور و رونمایی از جدیدترین محصولات و تکنولوژی های صنعت تفریحات، از اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد.

    مجری برگزاری یازدهمین نمایشگاه:

    شرکت نمایشگاهی ویونا آریا

    تلفن های تماس:

    09122107529 – 09121785786

    گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بین المللی شهربازی، تفریحات، سرگرمی و تجهیزات وابسته، از ١١ تا ١۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ و زمان بازدید از ساعت 10 تا 17 عصر، در مجموعه نمایشگاههای شهر آفتاب تهران، میزبان علاقه مندان و بازدید کنندگان است.

    خبرنگار: کوروش جم

    آلبوم عکس

    فیلم های ویدئویی

    ویدئو 1 – گفتگو با دکتر عباس تقدسی نژاد مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب

    ویدئو 2 – آیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی شهربازی، تفریحات و …

     

     

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    خروج از نسخه موبایل