• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

گوشی ایرانی «آریا»

  • کد خبر : 1088
  • 07 خرداد 1396 - 13:46
گوشی ایرانی «آریا»

به گزارش پایگاه خبری پول بانک،شرکت ارتباط همراه گویا اروند طراح و تولیدکننده گوشی‌های کلاسیک، هوشمند و تبلت با برند جی ال ایکس (GLX) به عنوان اولین شرکت تولیدکننده تلفن همراه ایرانی از سال ۱۳۸۶ کار خود را به صورت رسمی در شهر خرمشهر و در منطقه آزاد اروند با تولید گوشی‌های ساده و کلاسیک […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک،شرکت ارتباط همراه گویا اروند طراح و تولیدکننده گوشی‌های کلاسیک، هوشمند و تبلت با برند جی ال ایکس (GLX) به عنوان اولین شرکت تولیدکننده تلفن همراه ایرانی از سال ۱۳۸۶ کار خود را به صورت رسمی در شهر خرمشهر و در منطقه آزاد اروند با تولید گوشی‌های ساده و کلاسیک آغاز کرد و در سال ۹۰ در کوششی برای همگام شدن با برترین‌های این تکنولوژی شروع به تولید اولین تلفن‌های هوشمند ایرانی با سیستم عامل اندروید کرد. در سال ۹۱ نیز جی ال ایکس با تولید تبلت، خود را در این عرصه نیز مطرح کرد و تبلت ایرانی جت را تولید کرد.این شرکت پیش‌فروش محصول جدیدی به اسم “آریا” را آغاز کرده و قرار است از تیرماه در اختیار مشتریان قرار بگیرد. از این تلفن‌همراه هوشمند به عنوان رقیب پرچم‌داران اپل و سامسونگ یاد شده است.

    با گوشی ایرانی «آریا» آشنا شوید +عکس

    حمید سعیدی، مدیرعامل شرکت ایرانی جی‌ال‌ایکس در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: نام آخرین محصول تولیدی کمپانی ما که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد، «آریا» است که کاملاً مطابق با استانداردهای روز دنیا و رقابت‌پذیر با آخرین نمونه‌های پرفروش دنیا نظیر سامسونگ، اپل و هواوی است.

    با گوشی ایرانی «آریا» آشنا شوید +عکس

    این تلفن همراه هوشمند ۲ سیم کارت بوده و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. آریا به یک پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای و سیستم عامل اندروید نسخه ۷ مجهز شده است. این گوشی یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و از شبکه ۴ G. پشتیبانی می‌کند. در اطلاعات مندرج در سایت، کیفیت دوربین سخت‌افزاری این گوشی ۱۳ مگاپیکسل و نرم‌افزاری آن، ۲۱ مگاپیکسل ذکر شده است.

    وی درباره نوع تولید این دستگاه در خط تولید کمپانی جی‌ال‌ایکس نیز گفت: خط تولید ما در حال حاضر مسئولیت تأمین ۴۰ درصد از تجهیزات این گوشی را به‌عهده دارد و ۶۰ درصد باقی‌مانده وارداتی است؛ به‌عنوان مثال ال‌سی‌دی این گوشی از شارپ ژاپن، دوربینش از سونی و باتری آن از کمپانی چینی تأمین می‌شود.

    با گوشی ایرانی «آریا» آشنا شوید +عکس

    سعیدی هم‌چنین اضافه کرد: تصمیم داریم تا پایان سال، خط تولید ال‌سی‌دی و باتری را نیز به داخل کارخانه بیاوریم.

    سعیدی خاطرنشان کرد: هدف ما این هست فروش را تن‌ها به‌شیوه اینترنتی و از طریق سایت خودمان داشته باشیم تا هزینه آن در بازار بالا نرود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1088

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم