گلایه شهروندان از وضعیت آسفالت معابر بولوار امام علی مرودشت
بعد از مدت ها پیگیری مردم محله از طرف شورای شهر و شهرداری تشریف آوردند و شیب بندی و جدول کشی جوی آب رو انجام دادند و الان بیش از سه ماه هست که قراره بیان و آسفالت کنند و با یک بارندگی این شده وضع کوچه، شیب بندی هم به نحوی انجام دادند که […]
بعد از مدت ها پیگیری مردم محله از طرف شورای شهر و شهرداری تشریف آوردند و شیب بندی و جدول کشی جوی آب رو انجام دادند و الان بیش از سه ماه هست که قراره بیان و آسفالت کنند و با یک بارندگی این شده وضع کوچه، شیب بندی هم به نحوی انجام دادند که حداقل چهل سانت باید شیب بدند به کوچه و از آسفالت برداشته بشه. لطفا پیگیری کنید.
مرودشت کوچه ۸۱ بولوار امام علی فارس





دیدگاهتان را بنویسید