×
  • گلایه شهروندان از وضعیت آسفالت معابر بولوار امام علی مرودشت

  • کد نوشته: 367703
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۳
  • 171 بازدید
  • ۰
  • بعد از مدت ها پیگیری مردم محله از طرف شورای شهر و شهرداری تشریف آوردند و شیب بندی و جدول کشی جوی آب رو انجام دادند و الان بیش از سه ماه هست که قراره بیان و آسفالت کنند و با یک بارندگی این شده وضع کوچه، شیب بندی هم به نحوی انجام دادند که […]

    گلایه شهروندان از وضعیت آسفالت معابر بولوار امام علی مرودشت

    بعد از مدت ها پیگیری مردم محله از طرف شورای شهر و شهرداری تشریف آوردند و شیب بندی و جدول کشی جوی آب رو انجام دادند و الان بیش از سه ماه هست که قراره بیان و آسفالت کنند و با یک بارندگی این شده وضع کوچه، شیب بندی هم به نحوی انجام دادند که حداقل چهل سانت باید شیب بدند به کوچه و از آسفالت برداشته بشه. لطفا پیگیری کنید.

    مرودشت کوچه ۸۱ بولوار امام علی فارس

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *